Inaktiv
Fifa 07

Någon som kommer att Köpa Fifa 07 när det kommer ut?? Här är massor av filmer av Nya Fifa http://www.youtube.com/results?search_query=Fifa+07&search=Se...

Inaktiv

"ja"

älskar sportspel. och sportspelen har faktiskt blivit bättre och bättre.
Och Fifa, man, if u love the play u love the game.
Fifa WC 2006 tyckte jag hade skönare spel än vanliga fifa 2006.
Enklare. klart fifa 2006 har sin charm då det är lite svårare i stryningen,...men WC är ett bättre spel att ta fram och enkelt få polarna som aldrig spelat det att endå lyckas med något ok spel.

därför hoppas jag att 2007 blir mer som 2006 WC i styrning/känsla.

Flakmonkey

Kommer förmodligen aldrig köpa ett till FIFA-spel... det skulle vara om det helt plötsligt blev bättre än PES... men chanserna till det känns minimala i dagsläget...

Inaktiv

Detta år ska jag testa Fifa 07 , jag gillade absolut inte Fifa 06 , fast nya Fifa 07 känns som en ny start på Fotbollen , Demon lär släppas under denna vecka har EA sports sagt ..

Medlem

fifa vs pro evolution soccer är som fiat vs mercedes
Fiat duger... men det är klasskilnad mellan de 2. Med detta vill jag säga att när man väl går till pro evolution soccer så går man aldrig mer tillbaka till fifa


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

hehe precis , Det är svårt ;/

Inaktiv

Men man kunde väl inte lira i Allsvenskan denna gången!? ;/


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Köp PES mina vänner, KÖP PES!

Fifa 07 är en ganska stor förändring från 06 men inte en i närheten av PES.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

Har läst att 360 versionen bara kommer att innehålla 7 ligor. Å då Allsvenskan knappast är en av de 7 största ligorna så är det ganska troligt att den inte är med. Så sälv så vet jag inte om jag kommer att köpa det. =(

1
Skriv svar