Medlem
Xbox 360 fryser

Min 360 har börjat frysa till när man spelar. Jag har inte haft några problem med den sen jag köpte den. Kan man fixa det själv eller måste man lämna in den?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ring supporten.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Alltid lämna in... Men kolla hur din skiva ser ut, för den är aningen känlig på sånt. Min har låst sig några gånger, oftast på samma spel - Table Tennis tror jag det var när jag tänker efter.


signatur
Inaktiv

testa ställ den på ett svalare ställe.
en del folk som ställer in sin konsol tex i ett stereorack / tvbänk ovan/under andra enheter som förstärkare tex kan få värmeproblem

hoppas det fixar sig. är det samma sak med flera spel skulle jag lämna tillbaka den. iaf ringa supporten som [cp]Billen också sa.

Medlem

har testat att ställa den på olika ställen där det finns mycket med utryme, men ingen tur där. Sen har jag testat med flera spel och dom fryser med. Har pratat med support ingen tur där. Får nog lämna in den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här kanske är en dum fråga. jag brukar ställa såna. men du har provat att flytta nättagg. som sitter på sladden? att den blev varm var tydligen en vanlig anledning till frysningar i början läste jag..

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Det här kanske är en dum fråga. jag brukar ställa såna. men du har provat att flytta nättagg. som sitter på sladden? att den blev varm var tydligen en vanlig anledning till frysningar i början läste jag..

jag har haft den sen i januari. Konstigt att det skulle vara det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar