Inaktiv
NHL 07

Någon som funderar köpa NHL 07 när det släpps 14 September ?

Inaktiv

Jag skulle verkligen vilja veta om och när det kommer ett demo till Marketplace? Längtar på att spela en match ^^

Inaktiv

Jaa Längta Tills Demo kmr

Medlem

Alla NHL spel är lika. Det ända som ändras är kanske lite ny grafik och spelar inställningar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vad jag har hört har dom ändra passning och skjut systemet helt och hållet. Sen ska man kunna spela som målvakten mer och gjort ett annat system där med. Dom har även gjort spelarna med rörliga osv. Finns en del videos på ign.com.

Verkar iaf hur grymt som helst, ska lätt köpa det.

Inaktiv

Jag ska nog skaffa det, verkar tufft... Och det verkar släppas 21 september, inte 14.

Inaktiv

jaa hehe , Jag tror att det kmr att bli Årets Sport spel

Inaktiv

Kommer det inget demo på marketplace snart? Man vill ju testa hur det känns så att man vet att det är värt pengarna

Inaktiv

Hmm bra fråga det vet jag inte fast jag tror ändå att det är värt pengarna

Inaktiv

Demo på NHL 2007 till Xbox 360 ute idag, tankar det för tillfället på M$ Marketplace.

Dags att tejpa om klubban och slipa skrillorna.

Inaktiv

haha Jag har redan tankat ner demot Dåligt att man kunde bara köra straffar , det var en stor besvikelse:\ Grafiken var +9
Inte perfekt men nästan 8)

Medlem

Jag skulle gissa på att dom lagt in just strafflägningen för att mjuka upp folk med den nya kontrollen tills hela spelet kommer.

Inaktiv

Joo skulle tror det vad tyckte du om den nya kontrollerna då ?:)

Medlem

Tycker dom var kung!

Inaktiv

jag tycker att spela med 2 analoga sticks är skitbra.
som i FN round 3. (1 och 2 med).

Table tennis (rockstars..) har det med.

mkt bra tycker jag. ger mkt mer känsla på något vis.

jag har sedan några år sedan då amn körde qw funderat på och snackat om att köra spel på PC med 2 möss Vänster och höger hand, varsin mus.

Inaktiv

haha FN hade en mkt skön känsla ...

Inaktiv

För mig är detta ett självklart köp då det kommer, äntligen lite nytänkande inom sporten. Styrningen är i min mening suverän!


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

Brukar inte hellar vara speciellt intresserad utav sportspelen men detta var riktigt kul...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Ska lätt springa å köpa de på Freda köper man de på Tors vill man ba va hemma på Fredan isf hehe klart man längtat efter de ska ju va helt nytt dynasty läge nu man ska ju tillochmed kunna göra de me Elitserien å sånt nu

Inaktiv

haha Jaaaa men Elitserien är ju inte med på NHL 07 till Xbox 360 :(:(:(:(:( det är så jävla dåligt

Medlem
Skrivet av PG_JR:

haha Jaaaa men Elitserien är ju inte med på NHL 07 till Xbox 360 :(:(:(:(:( det är så jävla dåligt

Läst precis om det. Elitserien är ju med i alla andra versionen, hur kommer det sig att den inte är med i 360-versionen? Tycker verkar riktigt idiotiskt att inte inkludera den.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

EA Sports brukar ju strippa bort en hel del från 360-versionerna.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

EA Sports brukar ju strippa bort en hel del från 360-versionerna.

Jo, var väl något som var borttaget från något FIFA spela också? Förstår inte varför de gör det, är ju riktigt dumt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tror det har med tid och resurser att göra. Tar nog längre tid och mer resurser att utveckla ett spel för 360-versionen än de andra platformarna.

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Kyraal:

EA Sports brukar ju strippa bort en hel del från 360-versionerna.

Jo, var väl något som var borttaget från något FIFA spela också? Förstår inte varför de gör det, är ju riktigt dumt.

Samma sak med FIFA, Allsvenskan är inte med. Endast ett fåtal ligor. Riktigt uselt....:down:


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

DEt är jävligt dålig stil av EA Sports att inte ha med Elitserien till Xbox 360, Elitserien är typ den störsa Ligan i Europa Dåligt

1
Skriv svar