Är ni sugna på Dead Rising till 360?

Medlem
Är ni sugna på Dead Rising till 360?

Snart kommer ju Capcoms Zombie spel Dead Rising till xbox 360. Är ni sugna på det?


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Medlem

Vill spela det, men kan inte pga en avsaknad av 360. Och jag köper inte en hel konsoll för ett spel. Men det ser kul, hjärn dött och repetivt ut, perfekt för gråa dagar


signatur

Videomupp

Youtube-proffs

Jag räknar, sekunder, minuter, timmar, dagar och veckor tills det kommer.. så jag, jag väntar med spänning. Demot är sönderkört


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Självklart ser jag fram emot Dead Rising. Det är första gången på länge som man faktsikt känner ett riktigt sug efter ett spel. Jag försöker hålla mig från att spela demon mer så man inte hinner tröttna på det innan det släpps.

Medlem

Jag är mer sugen på Just Cause så det är det jag kommer lägga mina pengar på. Hade jag haft det lite bättre ställt hade nog Dead Rising också hamnat i hyllan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Är riktigt sugen på Dead Rising men är inte säker på om det är värt att köpa det då man inte har en HDTV och texten är suddig >_<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Du ska inte läsa. Du ska döda. Det är inte Simon the Sorcerer du köpt.

Medlem

Spelet går inte bara ut på att döda. Det finns uppdrag man kan göra, om du inte har förstått det än...


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Konstigt, jag hade inga större problem att läsa texten i demot, och jag har endast en vanligt TV.

Medlem
Skrivet av Marv:

Konstigt, jag hade inga större problem att läsa texten i demot, och jag har endast en vanligt TV.

Ok, ny tv eller? Själv så spelar jag på min gamla tv som jag har i mitt rum. Går inte att se vad det står >_<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Marv:

Konstigt, jag hade inga större problem att läsa texten i demot, och jag har endast en vanligt TV.

Ok, ny tv eller? Själv så spelar jag på min gamla tv som jag har i mitt rum. Går inte att se vad det står >_<

Om du inte kör med en SCART-kabel, testa. Den kan förbättra kvaliten en del faktiskt.

Medlem

så klar man vill spela det :). Stekte zombies för en stund sen :D.

Hur man blir odödlig en stund: Gå till resturang på första våningen. Där ska det finnas långa bröd, ta ett och spring upp till den andra resturangen. Det ska finnas en mixer där. Tryck B för att lägga i brödet, sen ta en paj som finns på bänken. Läg i den med, sen så får du en saft som ger dig odödligthet en stund.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Marv:

Konstigt, jag hade inga större problem att läsa texten i demot, och jag har endast en vanligt TV.

Ok, ny tv eller? Själv så spelar jag på min gamla tv som jag har i mitt rum. Går inte att se vad det står >_<

Den är tre år gammal. Jag använder också RGB kabeln som man kan köpa separat. Den förbättrar bilden en hel del, om TV:n har stöd för RGB vill säga.

Inaktiv

Imorn kommer ju Just Cause demot... Då har man nåt att göra medans man väntar på att Dead Rising ska släppas... Jag har också spelat sönder Dead Rising demot och räknar dagarna... Bara två veckor och en dag kvar

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Imorn kommer ju Just Cause demot... Då har man nåt att göra medans man väntar på att Dead Rising ska släppas... Jag har också spelat sönder Dead Rising demot och räknar dagarna... Bara två veckor och en dag kvar

Kommer även Xbox360 demot imorgon eller är det bara till PC än så länge?

Medlem
Skrivet av Marv:
Skrivet av Guzilla:

Imorn kommer ju Just Cause demot... Då har man nåt att göra medans man väntar på att Dead Rising ska släppas... Jag har också spelat sönder Dead Rising demot och räknar dagarna... Bara två veckor och en dag kvar

Kommer även Xbox360 demot imorgon eller är det bara till PC än så länge?

Demot ska komma till både PC och 360 om det går som det ska.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Såg någonstans att de ändrat releasedatum till den 15e? Är väl 8e som gäller fortfarande hoppas jag.


signatur
Medlem

Release datumet för Dead Rising är fortfarande 09-07-06. Vore en besvikelse om dom ändrade release datumet!!!


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Inaktiv

Har verkligen tröttnat på shopping centret i demot... Hoppas att man får gå eller åka omkring och utforska nån stad i hela spelet...Fick reda på vart man hittar Samurai svärdet av en polare men man tröttnar ändå pga att det saknas miljöändring... Samurai svärdet ligger på ett hänge som man når om man hoppar ut ur andra fönstret ifrån vänster i cafeterian på övervåningen.

Youtube-proffs
Skrivet av Guzilla:

Har verkligen tröttnat på shopping centret i demot... Hoppas att man får gå eller åka omkring och utforska nån stad i hela spelet...Fick reda på vart man hittar Samurai svärdet av en polare men man tröttnar ändå pga att det saknas miljöändring... Samurai svärdet ligger på ett hänge som man når om man hoppar ut ur andra fönstret ifrån vänster i cafeterian på övervåningen.

Vet inte om man får gå i staden, men de finns många miljöer som är riktigt roliga, inte bara shopping centrat. Och oavsett, så är det kul som faen o slakta


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar