Angående Assassin's Creed..

Medlem
Angående Assassin's Creed..

.. nån som hört nått nytt om det släpps till Xbox360/PC?
Sist jag läste om det så var det spekulationer och ingen visste säkert (tolkade jag det som med tanke på att alla sa olika saker).

Så tänkte kolla om nån här har mer koll och är mera uppdaterad än jag.
Sattee.. Nån som vet om Assassin's Creed släpps till Xbox360 eller till datorn?

Flakmonkey

Ubisoft vet väl... som du själv säger så har det ryktats om det men inte bekräftats officiellt... skulle bli förvånad om det inte släpps till 360 och pc dock... är ju trots allt ubisoft som gör det... men det kanske tar ett tag

Medlem

Aight.. Skulle också bli förvånad.. Det är väl bara att vänta lite mera och se. \o/

Inaktiv

Det släpps till PS3an, och troligen till 360n också, inget officiellt på 360 fronten än men dom sökte efter xbox kodare till spelet så troligtvis.. Frågan är bara om Sony får det först och att det tar ett tag innan xbox lirare får sätta tänderna i det eller om det blir samtidig release.

Flakmonkey

Iom att vi inte hört något alls om 360-versione (något officiellt då) så skulle det vara väldigt konstigt om de släpptes samtidigt... förmodligen har sony en liknande deal som de hade med Rockstar Games och deras GTA-spel.... först till Playstation och sen en tid efter till resten

Inaktiv

Ja det lutar väl åt något sådant antaligen.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Iom att vi inte hört något alls om 360-versione (något officiellt då) så skulle det vara väldigt konstigt om de släpptes samtidigt... förmodligen har sony en liknande deal som de hade med Rockstar Games och deras GTA-spel.... först till Playstation och sen en tid efter till resten

Jag är nästan 100% säker på att 360-versionen stod med i det första pressmedelandet. De tog dock bort det i det/de senare medelandet/ena (vet inte hur många pressmedelanden de har släppt). Jag skulle bli förvånad ifall de inte släppte det till någon annan platform, men om det släpps sammtidigt eller senare (vilket verkar vara mest troligt) återstår att se.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Assassin's Creed KOMMER till 360'n!!!
Den visades till och med på en 360 på E3.
Sen om den kommer att släppas senare till något format är ju en annan fråga. Är dock säker på att de släpps samtidigt.

Medlem
Skrivet av Picke:

Assassin's Creed KOMMER till 360'n!!!

Vad får du det ifrån, dom som gör spelet har bara sagt att det det kommer till PS3 och om en 360 version skulle komma samtidigt som PS3 så varför skulle dom dölja det för?
Det kanske kommer "x" månader senare till 360 det kan man ju inte veta dock bara gissa.

Youtube-proffs
Skrivet av Nosnos:

förmodligen har sony en liknande deal som de hade med Rockstar Games och deras GTA-spel.... först till Playstation och sen en tid efter till resten

Fast GTA 4a släpps faktiskt samtidigt som Xbox och PS3 Om inte till Xbox först Eftersom gubben från Xbox hade tatuerat in GTA4 logon i armen


signatur

Calle säger att jag är influencer

Flakmonkey

jo självklart, men det var inte så med GTA3 och det var det som jag syftade på

Youtube-proffs
Skrivet av Nosnos:

jo självklart, men det var inte så med GTA3 och det var det som jag syftade på

Ne förstås, tycker att spelen skall släppas samtidigt överallt i hela världen, kommer la bli så med GTA 4, fast 2 dagars mellanrum mellan USA och Europa.. vilket är sjukt.. ta tex Dead Rising, det har funnits i USA ett bra tag nu, och de kommer te sverige om en vecka typ.. tråkigt värre.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Det kommer till 360 Ubisoft har fixat biffen, bilder finns på 360 Verisionen!

Medlem

Jo hörde det, najs som faen att det kommer till 360 och PC oxå

Inaktiv

Shit Gaara.. det kommer till 360'n, å ändå så sa de som gör spelet att det bara skulle komma till PS3... *lol* Här får du ännu en chock.. Konami håller på med en 360 version av MGS4 (enligt en Konami anställd efter en krogrunda).

Flakmonkey

Mjo och alla vet ju att allt man säger efter en krogrunda stämmer I övriga nyheter sägs det att armored core 4 blir exklusivt till PS3 eftersom det inte gick att utveckla till 360 då den är för tekniskt begränsad.

Har folk verkligen så dålig sjävkänsla att de måste trycka ner den konsol de inte har råd att köpa bara för att de ska känna att de inte gjort fel val när de köpte en annan konsol? Och detta gäller alla konsolfanboys, nintendo, playstation och xbox är lika illa allihopa...

Medlem

man köper ändå alla konsoler. I alla fall gör jag det


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

man köper ändå alla konsoler. I alla fall gör jag det

Alla gör nog inte det. Är man student har man inte obegränsat med tillgångar, inte ens i närheten faktiskt

1
Skriv svar