Är värkligen Far cry så opopulärt??

Inaktiv
Är värkligen Far cry så opopulärt??

för när jag på en sida skulle skapa en klubb som hette Team_Far_Cry så blev ingen medlem och det är typ likadant här..jag tycker faktiskt att far cry äger8):D:)


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

Medlem

FC på konsoll är ingen rolig historia! Kör det på Pc i stället och spela CoD2 och Halo på xboxen!:)

Medlem

Nej fyfan, uslare styrning i ett spel får man leta efter. FC till 360 var helt ospelbart pga. den ryckiga kontrollen.


signatur
Flakmonkey

Gillade far cry till 360n... härligt att lägga ut fäller och använda mutantkrafterna ^^ tycker dock att de kunde utnyttjat det bättre, som det är nu behöver man inte använda fällor eller närstrid, finns ju så mycket vapen överallt...

Och visst, styrningen var inte den bästa, men efter att ha fixat lite i settings och man vant sig så gick det finfint

Medlem

Jag gillade FarCry: Instincts till Xbox mycket bättre än FarCry till PC. Det var helt enkelt roligare att spela även om PC versionen i och för sig hade fördelen med mer öppna miljöer. Jag hade inte heller några som helst problem med styrningen som tydligen många andra hade.

Hur stor skillnad är det mellan FarCry: Instincts till Xbox och FarCry: Predator till Xbox360 rent grafiskt och prestandamässigt? Instincts till Xbox flöt oftast bra men det kunde förekomma slowdowns och tearing under vissa delar av spelet.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Nej fyfan, uslare styrning i ett spel får man leta efter. FC till 360 var helt ospelbart pga. den ryckiga kontrollen.

Håller med fullkomlogt! Otroligt ryckig och kass styrning och värdelös AI. Roliga banor dock och fruktansvärt snyggt vatten i 360 versionen...

Medlem
Skrivet av Fierce_Swe:
Skrivet av Gullefjun:

Nej fyfan, uslare styrning i ett spel får man leta efter. FC till 360 var helt ospelbart pga. den ryckiga kontrollen.

Håller med fullkomlogt! Otroligt ryckig och kass styrning och värdelös AI. Roliga banor dock och fruktansvärt snyggt vatten i 360 versionen...

Håller med.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar