Ninety Nine Nights

Inaktiv
Ninety Nine Nights

N3 - Ninety Nine Nights verkar som ett helt okej spel.. Kommer mycket gött i höst... Det och Dead Rising och Just Cause

Edit: Länk: http://www.n3-game.jp/n3_flash.html

Medlem

ganska ok, blir dock enformigt efter ett tag som Dynastie warriors eller vad det heter


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Kanske... Vet inte, har inte testat Dynasty Warriors... Testade precis Dead Rising och det va grymt Lite enformigt kanske eftersom det bara var ett demo och att man bara kunde vara på en liten del av shopping centret men jag kan tänka mig att det blir kul när man har hela spelet och kan gå runt fritt...

Medlem

Valet av mitt nästa Xbox360 spel stod mellan Dead Rising och Ninety Nine Nights. Efter att ha spelat demos och läst recensioner av båda spelen har jag slutligen bestämt mig för Dead Rising. N3 har tydligen en del allvarliga problem som buggiga bossfigter och inga som helst checkpoints i uppdragen. Jag är ganska tålmodig när det gäller spel men att behöva spela igenom 20-30 minuter om och om för att man får stryk av en buggig boss låter inte speciellt lockande i mina öron.

Annars tyckte jag faktiskt de övriga fighterna var riktigt underhållande så om problemen som spelet uppenbarligen har fixas i framtiden kan ett inköp mycket väl åter bli aktuellt.

Medlem

Jag köper både Dead Rising och N3, blir onekligen mycket spelköp till 360n i höst.


signatur
Medlem

Säger som Gullefjun, jag kommer även köpa båda.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Testade Ninety Nine Nights för nån dag sen.. Häftiga effekter men jag tröttnade efter ett litet tag... Blev som sagt Enformigt efter nån halvtimmes spelande... Var faktiskt samma sak med Dead Rising men det var pga att man inte hade så stor yta att röra sig på i demot

Medlem

Jag hann tröttna på spelet bara genom att spela demot. I Dead rising var det tvärt om. Jag blev sugen på mer, men innan demot var jag inte det minsta sugen.

Youtube-proffs

ser verkligen fram emot denna höst, Gears of war osv osv. Dead rising, just cause my gosh. Nästa höst GTA 4 FFS.

Aja, det blir en mysig höst framför Xboxen kan jag se redan när jag läser mitt eget inlägg!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Det ända som saknas i Dead rising demot är lite längre speltid och en cykel tycker jag... Svårt att ta sig fram bland massorna ibland... Det finns ju en kundvagn och sen hittade jag en skateboard som jag körde in i en zombiemassa och dog av Nån som har fattat det där med kameran? Höll på att lattja lite med den idag medans jag satte på nalle puh och häst huvuden på alla zombies som gick förbi

Medlem

Nu ska vi inte kapa tråden. Den handlade om 99 nights och inte Dead rising, eller något annat spel för den delen.

99 Nights känns varken polerat, färdigt eller något annat. Den känslan får jag av att ha spelat demot och läst vad andra skrivit om spelet.
Det känns meningslöst helt enkelt. Som att man gjort klart motorn men missat att stoppa in själva gameplayet i den.

Inaktiv

Okej magistern... Ninety Nine Nights it is... Märkte ett bugg när jag testade N3 för andra gången idag... Armén som man går och släpar på kan fastna vid goblintornen och det slutar med att man går ensam tillsammans med arméns ledare och försöker slåss mot alla goblins Det finns coola combos men det saknas variation tycker jag...

Inaktiv

Blir till att vänta på prissänkningarna för min del...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar