Dead rising är det släppt?

Medlem
Dead rising är det släppt?

Undrar om dead rising har kommit ut. Kollade på trailern och det står på slutet 8 agusti. Sen så kollade jag på webhallen och andra butiker, där står det 2006-09-07. Vissa har tydligen köpt det redan i andra länder. Så jag är lite förvirad, har spelet kommit ut?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tror det bara har kommit ut i USA och kanske några länder till, och kommer till europa den 7 september.

Inaktiv

Sitter och tankar hem demot.. Går rätt segt.. Suttit i snart en timme och den har bara tankat 16%...

Youtube-proffs

Demot va extremt segt för mig med, lät det stå över natten. Och GOSH, det va värt det. Lätt ett av de grymmaste spelen jag har spelat på 360, ligger 3a på min lista.

(1 PGR3)
(2 Oblivion)

Ringde en spelaffären idag, dom får in de den 7e september ja. Amerika har redan fått det tyvärr.

brukar hänga här och läsa http://www.ctrlaltdel-online.com/
Och där står det hur han spelat o vad han har klarat för modes osv i den artikeln som visas först. Blev så jävla sugen på att beställa från amerika men tror väl xbox har en EU standard och US?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ännu ett exempel på hur irriterande och vansinnigt det är att ha olika releasedatum på sådana spel.


signatur
Inaktiv

Bara tre veckor och två dagar till... Man hinner iofs tröttna på demot tills dess men man behöver ju inte spela sönder det Själv sitter jag och funderar på hur kameran funkar... Det verkar som att det gäller att få en så rolig bild som möjligt... Lyckades få in en 784 poängs bild genom att ta kort på tre zombies i legohuvuden utanför skivaffären

Youtube-proffs
Skrivet av Guzilla:

Bara tre veckor och två dagar till... Man hinner iofs tröttna på demot tills dess men man behöver ju inte spela sönder det Själv sitter jag och funderar på hur kameran funkar... Det verkar som att det gäller att få en så rolig bild som möjligt... Lyckades få in en 784 poängs bild genom att ta kort på tre zombies i legohuvuden utanför skivaffären

Så som ajg har fattat så får du PP poäng. Jag tror , inte säkert det heller att man får 30 bilder per level man är. Tex, man är lvl 10 på demot, man har 30 bilder. När dom är slut så får man säkert 30 till på nästa lvl eller något, vet inte riktigt.

Men PP får man för det mesta snygga.

En sak man kan göra för att få bra PP via en bild är att ställa dig på solskyddet mitt i marketen, sikta ner med hagelbössan och dra av 2 skott och sedan snabbt som attan ta en bild på kameran, fick lite över 1000 PP för det.

Ju mer Zomibes, mer poäng, nära zombies, mera poäng, köttiga bilder\roliga bilder, ännu mer poäng.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Testa o byt batteri i kameran så kan du ta fler bilder.

Och angående PP (prestige Points, Xp i alla andra spel) så finns det "stickers" som om dom fotas perfekt ger 1000 PP (kommer upp en liten mätare då man har en i siktet på kameran). Det sitter en på Legogubben i leksaksaffären och en på en plansh vid skivaffären för att nämna 2.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

man kan ta erotic bilder med

Vanliga bilder = blåa
Roliga = Grön
Våld = Röd
Erotic = Rosa
Skyltar = Grå

vet inte om det finns mer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Det finns en Dead Rising recensionen nu på xboxgamer.se

Medlem

Hur sätter man lego/hästhatten på zombisen? Lyckas bara sätta hästhuvudet på mig själv

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Hur sätter man lego/hästhatten på zombisen? Lyckas bara sätta hästhuvudet på mig själv

Gå nära dem och tryck på X?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Detta var ett riktigt underhållande spel faktiskt, blir ett av få inköp för min del


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

Humor på högsta nivå måste jag säga :D.. Katana-svärdet är slafsigt som fan.. Och att värma upp en stekpanna och bränna av ansiktet på en zombie var lite småkul också ;).. Har då bokat mitt iaf!

www.gametronics.se

1
Skriv svar