Inaktiv
spel till 360

VIlle bara käcka vilket spel ni tycker är roligast till 360 (tippsa järna om roliga spel jag kan köpa);)

Medlem

Köpte en 360 igår, tycker fight night 3 är jävligt kul.

A.G
Medlem

Oblivion är det väl inget större fel på, skulle jag tro.

Flakmonkey

Table Tennis, Kameo, Condemned, GRAW och Oblivion... det är nog de jag skulle köpa om jag bara fick köpa 5 ^^

Medlem

Fight night 3 är ett givet köp, många timmars underhållning och perfekt partyspel.
Som nämnt ovan, även Oblivion, GRAW etc. är guldklimpar.


signatur

Amped 3, Oblivion och DoA 4 är mina guldklimpar, har mycket skoj med dem.
Annars så spelas det mest demos och arkad på min box just nu, N3 och Uno


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Inaktiv

Själv har jag ingen box en men ska köpa de typ om non vecka min kompis har perfect dark zero(ska köpa de) tyker de är as skoj men tipsa järn om mer spel:P

Inaktiv

gillar non perfect dark zero??en guld klimp men har ej prövat så många spel men gillar call of duty 2 mycket också

Medlem
Skrivet av ()ssE:

gillar non perfect dark zero??en guld klimp men har ej prövat så många spel men gillar call of duty 2 mycket också

Perfect Dark är en flopp.. skit dåligt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av ()ssE:

gillar non perfect dark zero??en guld klimp men har ej prövat så många spel men gillar call of duty 2 mycket också

edit knapp kanske?

Inaktiv

Jag gillade faktist inte Perfect Dark så mycket... Köpte det mest för jag hade sjukt kul med det till N64.

Däremot tycker jag du borde skaffa DOA 4.Fightingspel är ju ett måste på konsoll och när man har polare hemma.

GRAW är riktigt roligt online om du ska köpa guld.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Oblivion och Call of Duty 2 är bäst än så länge.

Prey är också kul. Många spel finns ju som demos på marketplace, har du testat alla där?

Medlem

Chromehounds är väldigt kul om man spelar online.
Sen så kan du ladda ner Lost planet, Dead rising och saints row. Tre bra demos


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

KAn man köra med botar på G.R.A.W???? o vad tycker ni är å kul med de fuderar på köpa de:P

Medlem
Skrivet av ()ssE:

KAn man köra med botar på G.R.A.W???? o vad tycker ni är å kul med de fuderar på köpa de:P

Nej, inga bottar. Men det finns ett mkt dugligt singleplayerläge och 4 st coop-uppdrag samt 4 st till som man kan köpa iom Chapter 2.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Jag har ju hört att Table tennis och oblivion ska vara riktiggt heta titlar


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

Medlem

Jag håller med Matte010. Oblivion och Call of Duty 2 är även mina favoriter än så länge.

1
Skriv svar