Motorstorm FZ style

Medlem
Motorstorm FZ style

Tänkte höra mig för om det är några som är sugna på att köra lite emot varrandra här på FZ? Vi kanske kan bestäma någon tid någon gång på kvällar/helger eller nåt Adda gärna mig på PS3 (mrmegadeth) eller skriv här!
------------------------------------------
UPPDATERING:

Lägger in alla PSNID's här så man slipper leta igenom inläggen. Säg till om något är fel eller om du vill ha ditt nick här.

mrmegadeth
vantskruv
fAkkfAce
BlackBurn89
hubbe
Hugin86
cadahuswe
swebarb82
Craggan
sinnica
jak2fan
SkarZnik
Skymt
Sockan2005
Pumpa
IronCouncil

Medlem

Jag hänger på. Men jag jobbar på sådana konstiga tider...Sätt upp några tider så får vi se hur många som hänger på.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Jag är lätt på ! Heter "BlackBurn89" adda på så kör vi

Medlem

Jag lirar gärna ocksâ. Har dock inte tjackat det än då det va slutsålt. Kommer förmodligen plocka upp det imorron om ny leverans kommit.

Medlem

Webhallen har enheter kvar om du bor i närheten. Sen kan du ju alltid kolla Game och Ebgames

Medlem

Jag är på!
Heter Hugin86

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Webhallen har enheter kvar om du bor i närheten. Sen kan du ju alltid kolla Game och Ebgames

Två Game-butiker har jag varit förbi, slut i båda. Onsdag skulle tydligen leverans komma in.
Nåväl, får kolla EB imorron.

Inaktiv

kolla om dom har Ridge Racer!
om dom har det, köp det istället för dett crap!
xD

ok..jag ska sluta snart ;D

Medlem

håll dig till din egen ridge racertråd

Inaktiv

Ställer också upp, vilka tider kan det tänkas bli??
Heter cadahuswe.

Medlem

ptja vardagskvällar eller helger kanske? Själv jobbar jag lite udda tider men alltid ledig helger iallafall. Fått igång några race när jag frågat via ps3's chatsystem iaf, addar dig med cdhuswe.

Medlem

Dagens noob kommentar.
Hur fan joinar man ett online spel?

Jag har tagit mig så långt att jag har valt en befintlig server men därifrån vet jag inte hur man kommer vidare. Måste man tima starten på racen för att få vara med eller hur funkar det?

Medlem
Skrivet av LiTo:

Dagens noob kommentar.
Hur fan joinar man ett online spel?

Jag har tagit mig så långt att jag har valt en befintlig server men därifrån vet jag inte hur man kommer vidare. Måste man tima starten på racen för att få vara med eller hur funkar det?

Du kan joina vilket race du vill förutom dom race som är fulla (mer än 11 personer). Sen är det bara att vänta tills dom har tävlat klart, kan ta några irriterande minuter. Man ser att en eller flera spelare har tävlat klart genom läsa statusen för dessa spelar (går inte att missa), t.ex. Finished Racing eller Winner. När dom tävlar står det Racing. Gäller bara att ha tålamod och vänta, och sedan hoppas på att man har en bra host som inte segar att starta nytt race mellan tävlingarna.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Heter cadahuswe på ps network Adda mig gärna så kör vi så det rycker.

Medlem

adda swebarb82 jag kan också köra med några när ni har tid på kvällar eller nåt. vore ju grymt skoj..

Medlem

Mitt PS3 alter ego "Craggan" hakar gärna på något race nån gång så adda mig vettja 8) Motorstorm är ju förövrigt förbannat svårt att släppa när man väl sitter där...bara ett race till så vinner jag nog...hehhe

Medlem

Haha förstår vad du menar

Medlem

Var länge sen jag basunerade ut min ilska på det vis som jag gjort framför motorstorm idag. Hade lett ett race från början till slut om än ganska tight med två st pers nära inpå.
Kommer till sista kurvan o jag snålade kanske lite mycket med turbon så den ena av bilarna bakom kör in i mig så jag flyger ut över kanten så jag exploderar i småbitar..... vrålar ##"!""¤ och rullar skamset i mål som 3:a.. :S Kul att det finns spel som fortfarande kan göra en riktigt ilsken Fick iaf vinna över Vantskruv ett par gånger det gjorde mig på bättre humör

Medlem

Mogvard du har fusktränat ser jag. Vi hade ganska coola närfighter iallafall! Skönt med lite utmaning iallafall! Coyote Rage är ju nästan min favorit då det är så jämt, synd bara nära alla prejar mig så att man inte kan ta igen framförvarande.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Ja jag fick ryggskott i förrgår så jag har vart hemma från jobbet hrm.. kan inte göra så mycket mer än att ligga hemma och nöta ps3. Life sucks huh Mjo man ska köra 1on1 på den fast utan catch up. Lite mer sport och så är det roligare! Ska adda swebarb & craggan nu, vore kul med ett race med bara fzlirare.

Inaktiv

nu har jag lånat Motorstorm, vem ska ha spö?
har inte spelat det ännu, men kan tänka mig att mina ridge racer skillzzzzz är mer än vad som krävs för att komma först ;p

Medlem
Medlem

Bring it on K-FED

Inaktiv
Skrivet av mogvard:

Bring it on K-FED

det där gjorde ont!

testade motorstorm..kan inte få nå kontroll på fordornet man kör..så fort man åker över nått litet gupp så flyger man ut ur banan.
tråkigt med bilspel där man inte ska hålla i gasen hela tiden.....ridge racer :heart:

f1 är iofs oxå jävligt kul..men där är det ju inte meningen att man ska gasa hela tiden..med motorstorm vet man ju inte..vill dom vara seriösa eller skämtar dom bara?

vi ses i R6:Vegas istället
(eller splinter cell...usch vilken dålig produktion..)

Medlem

fan ska nog köpa en ps3 bara för det här spelet....

Medlem

Du får ju rikta bilen när du kör på guppet så du flyger åt rätt håll xD

Inaktiv

är på om en vecka, då får jag min


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

är på om en vecka, då får jag min

Sinnica....var ju riktigt skoj igår med alla engelsmän och fransoser... Tuuut...tuuuuut!! Men herregud...en del spelar för mycket Motor Storm, inte en sula mot vissa online...

Inaktiv

ha ha, jag håller med! Man har banne mig inte en suck, är glad om jag inte kommer sist vill jag lova! Men det var enormt roligt igår, det får vi göra om, gärna med fler medlemmar från FZ!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Ska se när man ge sig ut nästa gång....bra mycket roligare när man vet att det sitter människor i bilarna 8)

12
Skriv svar