Kan inte hålla mig! HJÄLP!!!!!!

Medlem
Kan inte hålla mig! HJÄLP!!!!!!

Om 25 minuter går jag ner och köper mig en PS3:a med Resistance: Fall of Man och Motorstorm. HJÄLP!! Kan nån hjälpa mig........:(


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Stackars sate! Jag kan ta PS3an ifrån dig så du slipper oroa dig för den


signatur

Videomupp

Medlem

Har köpt den nu så det är försent. Om någon försöker ta min PS3:a ifrån mig nu så kommer han/hon ligga riktigt, riktigt risigt till. Akta er! Min PS3:a! :evil: My precious...hehehe...haahahah...hihihihhohoohoh

hihihih hahahahh hiihihihihh. Grrrrrrr. hihihihihi


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Nu surfar jag med min PS3!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

väntar fortfarande på avin från posten...zzz
Är den grym då Vantskruv?

Inaktiv

nån som fått igång de trådlösa nätverket?

Medlem

Över förväntningarna faktiskt. Meny-systemet är snyggt upplagt och systemet är smidigt och snabbt. Skönt att det finns en knapp för avsluta spelet på kontrollen. Webläsaren kanske inte är världens bästa att hurra över, men fungerade bra när jag skrev inlägget här tidigare. Laddade ner uppdatering också till PS3:an och Motorstorm. Det gick smidigt och snabbt. Har kört lite Motorstorm nu online, svinkul! Det fanns typ 100-200 spelare där. Måste bara skaffa en LCD-teve nu bara. Ska nu ladda in Resistance: Fall Of Man. Sen ska installera Linux när jag får tid, men det kommer nog inte bli så bra med min 32 tums bildrörs teve. Vid detta tillfälle tycker jag det var värt pengarna, hade ingen DVD-spelare hemma ändå så. Iallafall var PS3:an en bastant pjäs! Tung och stor, men riktigt snygg. Dock oroar jag mig lite då den är ganska varm, hoppas att detta inte kommer bli ett problem senare i framtiden. Man kanske skulle installera nån vattenkylning av något slag. Sen vill jag tillägga också att PS3:an är tyst, låter ungefär som en PS2:a men lite mindre.

Vill bara nämna att grafiken till Motorstorm är riktigt skön. Spåren i leran är inte direkt fejkade, snyggt gjort. Men jag tror säkert dom kan göra det bättre. Nej, nu måste jag fortsätta utforska allting.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

mogvard, skriv ner kollinr och spring ner på postutlämningsstället och hämta ut det utan avin!

Tar ju en dag extra för avin att komma till dig, och nu är det helg så då kan du få vänta till måndag.

SÅ SKYNDA DIG!

FIGHT THE MACHINE!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fick smsavin kl 17.00 igår Hämtade ut o toknötte hela kvällen.

Vantskruv: Tycker motorstorm är lite segt när man kör online då det oftast tar ett tag att komma igång att spela. Brukar få vänta 5-8min innan det körs igång ibland.

Medlem

Mogvard, va kul!
Håller med om att det är segt att joina ett race, lite buggigt verkar det som. Hoppas dom kan fixa det med någon patch...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

1
Skriv svar