Playstation Home tankar/ideer/rykten

Medlem
Playstation Home tankar/ideer/rykten

En väldigt intressant sak som det pratas om i ett annat forum, http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=60432

Bla Sonys satsning på Online möjligheter.

Kolla länken. Bla står det att det ryktas om liknande The Sims möjligheter, fast online.

Aja, läs själv och döm


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Läste bara snabbt på Kotaku, som jag förstod det skulle det bli någon blandning mellan Mii och Achivement Points (360) och det hade ju inte varit helt fel, speciellt inte om man kunde gå in i vissa chatkanaler med dessa avatarerna eller bara gå runt och flumma i en liten stad ( ).

Får väl hoppas att de fixar någon slags friendslista med det här också..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Precis. Det där att kunna gå runt i en stad och ev bygga din egna lilla håla tilltalar mig väldigt.

Fixa ett samarbete med second life vettja


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

kan ju vara kul till en början men jag vet inte om man skulle bry sig att leka sims nån längre tid.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey

Fixar de något som achivements så blir jag iaf glad, skiter i om de inte var först med det, jag gillar det till 360 (gör att jag lirar om spelen för att få mer poäng, dvs de räcker längre) och kommer med all säkerhet gilla det till PS3 också... När det gäller allt det andra så vet jag itne riktigt, är inte så mycket för såna där communities... träffar mina vänner på andra sätt

Men men, det är ju kul för dem som gillar det och det gör ju ingen skada för oss som inte gillar det, är ju bara att strunta i det

Medlem

Tänk att bara ha ett rum med trofeér som man fått genom Achimentpoints, så kan andra kolla på vad man skaffat sig :). Så kan man göra några enkla förändringar på det, exempel färg osv samt att ens avatar (Mii) står i ett hörne.

Där kan andra lämna medelanden till en också


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar