Bästa racingspelet till PS2?

Medlem
Bästa racingspelet till PS2?

Har i princip bara spelat Burnout (Takedown, Revenge) till PS2 än så länge, så jag undrar vilka racingspel som gäller?

GT4 verkar vara ett spel med en mängd valmöjligheter så det är jag lite sugen på, annars så har man ju lirat NFSU osv på PC så de är jag inte så intresserad av för tillfället.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jag själv GT4 e det bästa bild spelet till ps2an, skit häftigt finns så jäkla mkt att välja på, tx banor, bilar, volvo finns med där, man kan köra en 740 GLT, det e mäktigt:D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av cribba:

Har i princip bara spelat Burnout (Takedown, Revenge) till PS2 än så länge, så jag undrar vilka racingspel som gäller?

GT4 verkar vara ett spel med en mängd valmöjligheter så det är jag lite sugen på, annars så har man ju lirat NFSU osv på PC så de är jag inte så intresserad av för tillfället.

Att klassa NFSU-serien med GT är som att jämföra dag och natt. Enda likheten är att spelen centreras kring motorfordon på fyra hjul. Men GT4 är det absolut bästa racing/sim-spelet enligt mig till ps2:an.

Medlem

Hur är körkänslan i GT4? Har hört att det ska vara väldigt "arcadig". Älskar körkänslan i Rallisport 2 till xboxen, hur står sig GT4 jämnför med det?


signatur

<3

Medlem

Om du söker efter lite mer realism är det enda spel jag kommer på WRC. Själv har jag WRC 4 hemma, som är riktigt kul och det är ganska kul att spela mot andra online. Men WRC: Rallly Evolved är den senaste.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av urken:

Hur är körkänslan i GT4? Har hört att det ska vara väldigt "arcadig". Älskar körkänslan i Rallisport 2 till xboxen, hur står sig GT4 jämnför med det?

Kan kännas arkadigt vid vissa inställningar. Men slå av anti-spin så ska du se att du har fullt upp.

1
Skriv svar