Playstation 3 bra eller inte?

Inaktiv
Playstation 3 bra eller inte?

Är playstation 3 bra, eller är det inget att ha?

Inaktiv

signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:

Tror vad?
"Det är för att PS3 släpptes för några månader sedan, xbox släpptes för över ett år sen! Duh" ???

Inaktiv
Skrivet av Sjögge_:

Är playstation 3 bra, eller är det inget att ha?

Självklart är PS3:an bra, men den är dock inte så överlägsen 360:n som många vill få den till..

Gå efter spelen som släpps till maskinen/erna istället. Just nu så har 360:n övertaget på den biten, enlig mig...

Inaktiv
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:

Tror vad?
"Det är för att PS3 släpptes för några månader sedan, xbox släpptes för över ett år sen! Duh" ???

Jag ville bara vara rolig! Jag misslyckades tyvärr


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Bra men för dyr.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv
Skrivet av Earthscum:

Bra men för dyr.

Men man kan knappast skylla på sony, det e sveriges jävla f*ttskatt. Undrar vart skatten går? :evil:


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Inget att ha, rakt av.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Inget att ha, rakt av.

/Me smack you!

Medlem
Skrivet av WaltX:

Inget att ha, rakt av.

Kommer från en vars alla favoritspel är till X360 och använder GoW-loggan som avatar

Återigen ska du inte kolla på vilket system som har bäst prestanda/grafik etc. då den nästan är likvärdig, läs om spelutbudet och bestäm dig sedan efter det..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

"Återigen ska du inte kolla på vilket system som har bäst prestanda/grafik etc. då den nästan är likvärdig, läs om spelutbudet och bestäm dig sedan efter det.. "

Ja,spelen som tredjeparts-utvecklarna gör är likvärdiga,men inte dem som SONY själv utvecklar.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:

"Återigen ska du inte kolla på vilket system som har bäst prestanda/grafik etc. då den nästan är likvärdig, läs om spelutbudet och bestäm dig sedan efter det.. "

Ja,spelen som tredjeparts-utvecklarna gör är likvärdiga,men inte dem som SONY själv utvecklar.

Å de är???

Inaktiv
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:

"Återigen ska du inte kolla på vilket system som har bäst prestanda/grafik etc. då den nästan är likvärdig, läs om spelutbudet och bestäm dig sedan efter det.. "

Ja,spelen som tredjeparts-utvecklarna gör är likvärdiga,men inte dem som SONY själv utvecklar.

Å de är???

"Vrf ska tredjepart-utvecklarna göra ett spel som är bättre till den ena konsolen och inte till den andra"- Så har jag hört massa personer säga här i det här forumet.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Ja,spelen som tredjeparts-utvecklarna gör är likvärdiga,men inte dem som SONY själv utvecklar.

Jag snackar om att man ska välja konsoll efter de spelen man tycker om, om det inte framgick tydligt.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:

"Återigen ska du inte kolla på vilket system som har bäst prestanda/grafik etc. då den nästan är likvärdig, läs om spelutbudet och bestäm dig sedan efter det.. "

Ja,spelen som tredjeparts-utvecklarna gör är likvärdiga,men inte dem som SONY själv utvecklar.

Å de är???

"Vrf ska tredjepart-utvecklarna göra ett spel som är bättre till den ena konsolen och inte till den andra"- Så har jag hört massa personer säga här i det här forumet.

Jo, jag förstod dig.. jag ville bara veta vilka spel som Sony utvecklar och är värda att äga.

Inaktiv
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:

"Återigen ska du inte kolla på vilket system som har bäst prestanda/grafik etc. då den nästan är likvärdig, läs om spelutbudet och bestäm dig sedan efter det.. "

Ja,spelen som tredjeparts-utvecklarna gör är likvärdiga,men inte dem som SONY själv utvecklar.

Å de är???

"Vrf ska tredjepart-utvecklarna göra ett spel som är bättre till den ena konsolen och inte till den andra"- Så har jag hört massa personer säga här i det här forumet.

Jo, jag förstod dig.. jag ville bara veta vilka spel som Sony utvecklar och är värda att äga.

Nu vet jag inte alla spel som SONY själv utvecklar, men jag vet nåra Playstation exklusiva spel . Motorstorm, KillZone, GoW,Shadow of colossus, Metal Gear Solid m.m


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:

"Återigen ska du inte kolla på vilket system som har bäst prestanda/grafik etc. då den nästan är likvärdig, läs om spelutbudet och bestäm dig sedan efter det.. "

Ja,spelen som tredjeparts-utvecklarna gör är likvärdiga,men inte dem som SONY själv utvecklar.

Å de är???

"Vrf ska tredjepart-utvecklarna göra ett spel som är bättre till den ena konsolen och inte till den andra"- Så har jag hört massa personer säga här i det här forumet.

Jo, jag förstod dig.. jag ville bara veta vilka spel som Sony utvecklar och är värda att äga.

Nu vet jag inte alla spel som SONY själv utvecklar, men jag vet nåra Playstation exklusiva spel . Motorstorm, KillZone, GoW,Shadow of colossus, Metal Gear Solid m.m

Gears of War till PS3?! HAHA!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tänkte samma, men GoW på PS2 står för God of War, vilket är ett grymt PS exclusivt spel.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Tänkte samma, men GoW på PS2 står för God of War, vilket är ett grymt PS exclusivt spel.

Word. Gears of War snodde den förkortningen från God of War!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

God of War 2 kommer ju snart, men till PS2. Blir nog sista PS2 spelet jag kommer köpa. Ettan var ju så groteskt bra.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

God of War 2 kommer ju snart, men till PS2. Blir nog sista PS2 spelet jag kommer köpa. Ettan var ju så groteskt bra.

Heh, jepp.. Håller på och lirar igenom det första nu. Sen har ju skaparen/designern/whatever har redan börjat skissa på hur det tredje spelet skall vara så en PS3-uppföljare är kanske inte så långt borta


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar