Inaktiv
Ps3 knep

Hej hej kära ovänner (bara ett dåligt skämt.. :S)

Läste nån stans att en annan "sort" ps3 kommer komma ut fast då skulle det vara en annan del grejs (den skulle kosta mellan 11.000 till 18.000 tusen ) som jag inte riktigt kommer ihåg så, om ni sett den sidan så skriv gärna in källan!


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

Jaa,jag vet!! Kmr snart me källan...

EDIT:http://www.idg.se/2.1085/1.90566


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

hahaha, vem e så korkad o köper någt så dyrt skit?


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Dags att byta namn på PLAYstation till MEDIAstation eller nått??? Varför kan de inte hålla sig till spel?!?!?!

Inaktiv

"Dags att byta namn på PLAYstation till MEDIAstation eller nått??? Varför kan de inte hålla sig till spel?!?!?!"
Vrf inte ha en multimediamaskin som man kan spela spel med?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:

"Dags att byta namn på PLAYstation till MEDIAstation eller nått??? Varför kan de inte hålla sig till spel?!?!?!"
Vrf inte ha en multimediamaskin som man kan spela spel med?

För att det redan finns sånna maskiner.. de kallas för datorer...

Konsollerna skapades för att spela SPEL på, inget annat. Låt de stanna i det. Det här är bara ytterligare ett sätt för Sony att försöka tvinga på alla en BluRay spelare... Inte för att jag tror de kommer sälja så väldigt många iofs...

Medlem

Låter inte som om ändringarna befogar ett så mycket högre pris. Ps3an fungerar redan bra att använda som mediacenter i sitt originalutförande.

Skrivet av Picke:

För att det redan finns sånna maskiner.. de kallas för datorer...

Du ställer inte gärna en dator i vardagsrummet för att kunna spela upp film och dyl, (ja, jag vet att det finns enskilda fall av snygga pc-lösningar). Det blir så mycket lättare att kunna bläddra genom sitt mediaarkiv från soffan med hjälp av en kontroll och en konsoll. Att endast använda sin konsoll till att spela är föråldrat.

Inaktiv

Jag kan bara tala för mig själv, men jag använder inte mina konsoler till annat än spel. Kanske bara jag som tycker att en konsol är till för att spela spel på, inte surfa, kolla på film, visa bilder etc. etc. Då kan man lika gärna kalla de (konsolerna) för vad de liknar mer å mer, en dator...

Sen att det är bra eller inte att möjligheten finns är ju en annan femma...
Jag klarar mig dock utan dessa möjligheter då jag har bättre alternativ som klarar av det där likvärdigt om inte bättre..

Jag köper inte en konsol för 4-6000 för att det går att kolla på bilder eller surfa med den. Jag köper den för att spela spel...

Medlem

Jag använder min PStwo som Mediastation, fungerar utmärkt.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

jian.. tack för hjälpen

och cribba spel och filmer kollar jag även med mitt ps2

spel spelar jag med och filmer kollar jag på med ps2*


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

Det är bara att inse att alla maskiner i hemmet håller på att integreras. Så fort HDTV blir vanligt så är det ju hur smidigt som helst att surfa på TV'n med trådlöst tangentbord & mus. Låter bekvämt om du frågar mig... Rejält less på den här datorstolen.

Spelar inte ens på min dator längre, eftersom den är för dålig för det nu för tiden. Var så mycket billigare att köpa en PS2 för 1190:- än ett grafikkort för tre ggr så mycket. Sen så är det så många andra delar som också behöver bytas ut... Puh.

1
Skriv svar