Någon här på fz förutom jag som äger en PS3?

Medlem
Någon här på fz förutom jag som äger en PS3?

Skulle vara intressant o veta om ni upplever samma problem med bluetooth kontrollerna och ps2 spelen.

Medlem

Båda är kända barnsjukdomar som ps3an har för tillfället, tror det inte är så myckat att oroa sig för.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Båda är kända barnsjukdomar som ps3an har för tillfället, tror det inte är så myckat att oroa sig för.

Det jag oroar mig över är att sony skiter i att göra något åt problemen

Eller att det är nån form av hårdvarufel, blir intressant o försöka få en US Ps3 ersatt i europa (fick dock kvittot från ebayaren)

Inaktiv
Skrivet av Excerion:

Det jag oroar mig över är att sony skiter i att göra något åt problemen

du jobbar på sony förstår jag?

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Excerion:

Det jag oroar mig över är att sony skiter i att göra något åt problemen

du jobbar på sony förstår jag?

Köpt från utlandet skulle jag tro..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av F3D:
Skrivet av Excerion:

Det jag oroar mig över är att sony skiter i att göra något åt problemen

du jobbar på sony förstår jag?

Köpt från utlandet skulle jag tro..

Han menar nog att han kan omöjligt veta att sony skiter i det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Excerion:

Det jag oroar mig över är att sony skiter i att göra något åt problemen

du jobbar på sony förstår jag?

DU.. slå en signal dit som jag gjort ett par ggr, så får du oxo bilda dig en egen uppfattning.....

och OM dom nu håller på o fixa det på något vis så är ett officielt uttalande om att dom håller på o fixa problemet det minsta man kan begära, men nope, inte ett enda jäkla pip från deras sida.

Flakmonkey

De har ju nämnt flera gånger att de arbetar på problemen och att det kommer en stor firmware-uppdatering i anslutning till Europa-lanseringen.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

De har ju nämnt flera gånger att de arbetar på problemen och att det kommer en stor firmware-uppdatering i anslutning till Europa-lanseringen.

Yepp det är tydligen planerat en stor firmware update för mars.
Men dom notes som finns nämner absolut inget om pixel-flipping eller controller hangups tyvvär.

Medlem

vänta och se sony brukar veta vad de gör


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv
Skrivet av bondmaster:

vänta och se sony brukar veta vad de gör

Medlem
Skrivet av bondmaster:

vänta och se sony brukar veta vad de gör

Haha den va bra, dagens bästa

Inaktiv
Skrivet av Gaara:
Skrivet av bondmaster:

vänta och se sony brukar veta vad de gör

Haha den va bra, dagens bästa

Oj Vad har SONY gjort fel? PS2?PS? Eyetoy? Införa DVD i konsoller?Säg bara.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

^-- PSP floppade ganska hårt i min mening. Sen vet jag inte om det är nåt fel med det, det är en annan sak. Äger en psp men tycker dock att DS verkar ha en mycket mer ljus framtid.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

PSP floppade ganska hårt i min mening.

eller?

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- PSP floppade ganska hårt i min mening. Sen vet jag inte om det är nåt fel med det, det är en annan sak. Äger en psp men tycker dock att DS verkar ha en mycket mer ljus framtid.

Jag var sugen på en PSP, men spelutbudet suger till den, tyvärr. Den har en underbar display och är skön att lira på, så hoppas det kommer lite bättre spel till den i framtiden.

Inaktiv
Skrivet av Isaz:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- PSP floppade ganska hårt i min mening. Sen vet jag inte om det är nåt fel med det, det är en annan sak. Äger en psp men tycker dock att DS verkar ha en mycket mer ljus framtid.

Jag var sugen på en PSP, men spelutbudet suger till den, tyvärr. Den har en underbar display och är skön att lira på, så hoppas det kommer lite bättre spel till den i framtiden.

Det finns ju jättebra spel till PSP, Daxter, tekken, FF,ratchet and clank m.m


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

^-- ports, eller bara omgjorde kopior är jag inte intesserad av när jag äger en ps2 tack.

Inaktiv

Finns daxter eller dem andra spelen till PS2?Det visste jag inte,kan du visa källan?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Tänk omgjorda kopior. Daxter är spinoff på Jak and Daxter, Tekken säger sig självt, Ratchet and clank är väl typ uppe i sitt iaf tredje spel till PS2an om jag inte msisminer sig själv. Mest så verkar PSPns titlar vara spinoffs på gamla PS2 titlar.


signatur

Videomupp

Inaktiv

"Tänk omgjorda kopior. Daxter är spinoff på Jak and Daxter, Tekken säger sig självt, Ratchet and clank är väl typ uppe i sitt iaf tredje spel till PS2an om jag inte msisminer sig själv. Mest så verkar PSPns titlar vara spinoffs på gamla PS2 titlar."

Men tänk, dem är "uppföljare" alltså inte samma spel


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Personligen ser jag dem mer som Spinoffs, eftersom inget av spelen som du nämnt verkar ta storyn i serien framåt. Daxter fyller en lucka i Jak and Daxter 2 som exempel. Verkar som om PSPn har relativt få riktigt exclusiva spelserier , som iaf för mig gör det inte värt att köpa.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Men det är ändå inte omgjorda kopior isf.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Uppenbart för alla vid det här laget borde vara att man inte tjackar PSP för att spela orginella titlar. Alla titlar till psp:n har antingen varit ute på ps2:an eller är en spinoff. Det är inte för spelens skulle man köper den utan det är för spelandets skull.

1
Skriv svar