Sitter här med en Kanadensisk PS3......

Medlem
Sitter här med en Kanadensisk PS3......

Problemet är bara att jag ej har en stepdown converter och efter hårt sökande på nätet så verkar det som om PS3an's PSU är universal (fast det står annat på baksidan)

så med andra ord så ska det funka med en vanlig PC kabel, frågan är ska man ta risken o bränna en LÖJLIG mängd pengar eller ska man vänta o fixa en stepdown converter för ca 800kr?

Det finns alltså mycket bevis på nätet som säger att det går men då för "US" versionen (jo det är nästan samma som kanadensiska men Volt nummrena på baksidan är annorlunda jämfört med us) , men jag vet inte om jag riktigt vågar , ingen här som har en likadan ps3a och testat?

Medlem

Ok.. jag tog mod till mig och testade och kan confirma att det ÄR en universal PSU i ps3an dvs du behöver INGEN stepdown converter om du importerar!

Medlem

Har du testat den ännu med något spel? Berätta gärna.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

ge oss lite bilder på skönheten.

Medlem

Har bara ett spel än så länge "Resistance: fall of man" (det enda PS3 spelet som är värt o äga i nuläget tror jag)

Har även en Xbox 360 o det enda spel jag har o mäta mot är Gears of war och grafiskt så har Resistance inte en chans.

Men då är Gears of War också ett andra gens spel (dvs andra gen för konsolen..) så det är lite ojuste o jämföra dom.

Men spelena är så olika att det inte är riktigt rätt o jämföra iofs, och bägge är ändå väldigt bra spel

Därimot så kan mycket bli sagt om PS3an's "interface" det känns inte alls lika bra som xboxen's så sony har en hel del o göra innan dom kommer ikapp microsoft.

Men det är en kung maskin heltklart och den är mycket tystare än 360'n

och ang bilder sorry har ingen kamera ö.h.t :/

1
Skriv svar