Köer i Japan i väntan på PS3 relle

Inaktiv
Köer i Japan i väntan på PS3 relle

Kul med kö?

Bilden är från igår (torsdag) och tagen i tokyo på personer som börjat köa för att köpa PS3.

Medlem

Nu såg man ju inte så mycket av kön
så hur länge planerar dom att stå där då? när släpps den?

Förövrigt säger jag bara "Go go japanese people!" de måste ju ligga steget före för att vara ichi ban


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

i japan släpps konsollen imorron (läs lördag 11/11/06).

det var den första och ända bld jag sett än så länge. hittar jag en annan kastar jag upp den, men nu måste jag till jobbet. jag är dock imponerad att de köar 2 dygn innan konsollen släpps, även om det bara var några på bilden.

trevlig helg på dig seniil

Medlem

Synd att PS3 inte har så många fina releasetitlar. MS Gundam: Crossfire och flOw verkar dock lite intressanta


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av jimmi:

i japan släpps konsollen imorron (läs lördag 11/11/06).

det var den första och ända bld jag sett än så länge. hittar jag en annan kastar jag upp den, men nu måste jag till jobbet. jag är dock imponerad att de köar 2 dygn innan konsollen släpps, även om det bara var några på bilden.

trevlig helg på dig seniil

Kommer ihåg en film som visade folk som köade till en nyöppnad mac-affär, fyyyfan. Kön var flera kvarter lång, läskigt var det! Ska se om jag hittar den igen. (också i tokyo btw)

wha? ja.. trevlig helg på dig med! :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

PS3 har redan släppts i japan och inget ord om det från FZ? Dags att börja besöka fler nyhetssajter...

Medlem

Är ju bittra som få för att Sony la en kringla på bröstet på oss i Europa.

Medlem

Det kan jag förstå, men jag tycker fortfarande dom skulle kunna skriva en rad om det. Nyhetstäckningen av de olika konsollerna är rätt dålig, FZ är ju inte en renodlad PC-sajt längre.

Inaktiv

ja man kan ju undra vad som driver folk till detta....tv spel i all ära men har aldrig förstått mig på sånt här


signatur

Why are you so angry? Beacuse you took my xbox!!

Medlem

Är man lite bored så.. är ju inte direkt personer som har jobb som slår upp tält utanför affärer.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar