Full Guitar Hero II setlist

Medlem
Full Guitar Hero II setlist

TROGDOR THE BURNINATOR! omgwtfbbq liksom fyfan vad najs :heart:!
Verkar bli riktigt najs detta! Nån som vet om det nämnts nån låt-download funktion till ps2an? det bör väl gå då den har nätverksfunktion :S det vore ruggigt najs.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Nä, ingen downloadfunktion till ps2an


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Förhoppningsvis något till 360-versionen av Guitar Hero.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Förhoppningsvis något till 360-versionen av Guitar Hero.

Jo det har man ju hört om, men synd att de inte kommer till ps2:an :/


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Äh, finns ju många bra låtar med så man klarar sig utan download-funktion, även om jag gärna hade lirat någon Rainbow/Deep Purple låt, men det finns säkert med i GH3

Medlem

Enda tråkiga är väl att man, som pro, måste börja på expert för att ha kulikulkul.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Enda tråkiga är väl att man, som pro, måste börja på expert för att ha kulikulkul.

Nein nein. Har hört från folk som spelat gh2 demot och är på expert klass i ettan, att gh2 är braa mycket svårare.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

GH2 är inte svårare direkt, men det finns moment som är svårare än vanligt. Det går snabbare att lära sig låtarna och ta sig förbi de svåra momenten iom det nya "practice mode".

Jag som är ganska medioker i GH1 klarar man ungefär lika bra i GH2. Problemet jag har är oftast att jag inte känner till lika många låtar i GH2 som i GH1 vilket försvårar saken en del.

Medlem

Kände till tre, kanske fyra, av ettans låtar och fem eller sex av tvåans. Jag vande mig fort vid ettan och kommer nog göra desamma i tvåan.. Lite coolt blire me killing in the name of. Headbangreflexerna kan man inte hjälpa


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Kände till tre, kanske fyra, av ettans låtar och fem eller sex av tvåans. Jag vande mig fort vid ettan och kommer nog göra desamma i tvåan.. Lite coolt blire me killing in the name of. Headbangreflexerna kan man inte hjälpa

Kände du bara till 3-4 låtar i ettan? :S :S :S wtf? nu skrämmer du mig sno0ze


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ja räknar inte skitlåtarna som "I Love Rock n Roll" osv.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Ja räknar inte skitlåtarna som "I Love Rock n Roll" osv.

*SLAP*

Medlem
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av sno0zer:

Ja räknar inte skitlåtarna som "I Love Rock n Roll" osv.

*SLAP*

*DOUBLE SLAP*


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

*DOUBLE DUCK*

Tycker ni låten är bra då?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Joan Jett är hawt!

Låten är ok att spela på Hard och expert.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

*DOUBLE DUCK*

Tycker ni låten är bra då?

Njea, men den är kult


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ooh, har fått tag på ett ex nu, måste säga att jag blev lite småbesviken över trogdor. Dom har biffat upp riffet som fan, bra, men har samtidigt keffat rösten, dåligt För övrigt så är det en jävligt klurig låt att spela. Rock on fraggers.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Ooh, har fått tag på ett ex nu, måste säga att jag blev lite småbesviken över trogdor. Dom har biffat upp riffet som fan, bra, men har samtidigt keffat rösten, dåligt För övrigt så är det en jävligt klurig låt att spela. Rock on fraggers.

Har också spelat det lite nu, damn det känns riktigt konstigt jämnfört med ettan i vissa låtar


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Har lirat genom de första 10 låtarna eller nåt... hmm börjar nog tröttna ganska hårt på GH


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

AERRRRGH vafan har de gjort me "killing in the name of"? Jag hade fan kunnat sjunga skiten bättre, ingen ilska ALLS!! ARRGH


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar