[FF12] Licensebuilds

Medlem
[FF12] Licensebuilds

#Final Fantasy XII ger en mängd sätt att konfigurera sina karaktärer på, så jag tänkte höra vad ni har för builds och vad era filurer har för roller?. Jag har inte kommit så långt än, men för tillfället funderar jag på:

Vaan: Tank + Thief
Sword/Dagger, Heavy Armor, Time

Fran: Ranger + Support
Bow/Crossbow, Light Armor, Green

Balthier: Ranger
Guns/Bombs, Light Armor, Black

Bache: Tank (Damage dealer)
Spears/2h Swords, Heavy Armor, Black/Arcane

Ashe: Paladin
Swords/Katanas, Heavy Armor, White

Penelope: White Mage
Staffs/Rods, Mystic Armor, White/Green

Sen försöker jag lägga lite White Magic 1-3 på de flesta som försäkring


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jag har mer LP än jag kan göra av med. Det är bara direkt i början som det kan vara lite kärvt med LP.

När du fått equip som ger dubbla LP, får man fånigt mycket LP, och sedan har man en buffert hela tiden i princip.

Alla mina karaktärer kan lägga alla magier, använda alla accessories, använda all rustning, men inte alla vapen (mest för att jag inte köpt det eftersom jag ändå kör med vissa uppsättningar). För tillfället har alla runt 1,500LP.

Det är alltså bara att köra på imo. Köp det som verkar kul för stunden, spela mer och fundera mindre.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Jag har mer LP än jag kan göra av med. Det är bara direkt i början som det kan vara lite kärvt med LP.

När du fått equip som ger dubbla LP, får man fånigt mycket LP, och sedan har man en buffert hela tiden i princip.

Alla mina karaktärer kan lägga alla magier, använda alla accessories, använda all rustning, men inte alla vapen (mest för att jag inte köpt det eftersom jag ändå kör med vissa uppsättningar). För tillfället har alla runt 1,500LP.

Det är alltså bara att köra på imo. Köp det som verkar kul för stunden, spela mer och fundera mindre.

Hehe, verkar lite för obalanserat :|. Vad är dina char's för level?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Alla ligger runt 65. Spelade igår och såg att jag hade lite fel ang. LP. Jag har mellan 2,000-3,500 LP på mina gossar och flickor.

Jag har spelat ca 60 timmar.

Medlem

men..hur långt i liret hade du kommit när duvar på 60h? Själv har jag lirat strax under 30 timmar och har klarat största delen av liret, är på väg till huvudstand i Archadia. Jag är dessutom bara lvl 31 på högsta 3 och 21 på övriga. Måste finnas riktiga ubarlevling places senare


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar