Canis Canem Edit (Bully)

Medlem
Canis Canem Edit (Bully)

Nån fler som har detta spel, fixade det förra veckan och måste säga att det är riktigt roligt.

Har inte hunnit spela så mycket kommit till chapter 2 och får röra mig utan för skolområdet också.

All kritik som spelet fick tidigare skrattar man åt, det här spelet är humor rakt igenom.
så moraltanterna här på FZ screw you


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Men usch, nu kommer du att bli en sån där buse eller vad de kallar det för.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

[Molotov], FZas nya mobbare, fly alla glasögonprydda nördar, FLY!


signatur

Videomupp

Medlem

Tycker att det var tråkigt. Jag är trött på alla sega GTA-kloner, oavsett vilken form de må ta. Visst, det finns vissa poänger, men de är långt ifrån tillräckliga för att jag ska orka med spelet.

Inaktiv

Orka såna spel suger ju fan stort ingen menig alls med det

Medlem

nu har man spelat lite till, spelet suger inte men man känner verkligen att det inte lever upp i nå GTA-standard, men det suger inte.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Spelet är ju helt f*****g underbart.
Varvat det en gång och inne andra spelomgången nu - kan inte sluta spela om det inte gäller mat eler toabesök.
Det lever upp till GTA - äger GTA: LCS, VC, III och alla andra förutom SA som är så innehållsrikt.


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

Inaktiv

jag håller me oskar och [molotov] helt. ska skaffa det snart det är så j***a kul asså:)

Inaktiv

Har haft spelet ett tag nu, kör dock inte så mkt längre pga köp av 360 =)! Men spelet är ju så Jä*vla kul !
Men nån som vet hur många chapter det är ? jag är på 3

Inaktiv

5 uppdrags-chapter, men ett sjätte oxå = Endless Summer


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

Inaktiv

kommer inte våga sitta brevid [molotov] på dreamhack å köra canis canem edit.. (man kan kanske inte ens köra lan på det spelet :S)


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

nej det e totalt ett 1-player spel


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

1
Skriv svar