Okami, ultrabra, men lite knivigt.

Medlem
Okami, ultrabra, men lite knivigt.

Hoi, har just avslutat vad jag tror är mitt längsta maratonpass lirande, utanför LAN ofc, 10h nästan på pricken. Känns inte sådär jättevärt men kul var det. Jag undrar mest varför i helvete de har så kassa mongoröster hela tiden när resten av spelet är så välgjort?
Nån annan som har lirat detta underbara lir? Nyss klarat av crimson helmet och tänkte kuta runt och purifiea hela nippon, typ.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Självklart, spelet är underbart. Jag gillar däremot rösterna, de gör spelet mer speciellt på något sätt

Synd bara att det är så enkelt som det är, när man får den tredje Rosarien så äger man upp alla.

Har förövrigt precis varit nere i kungens mage och slagits mot ett virus. Någon som vet var Hayate (inte säker på namnet) gömmer sig i huvudstaden (den snabba tjuven)?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Har inte hittat honom heller, har nyss kilat bort till norra delen av nippon, har ca 30h spelad tid då jag försökte hitta alla jävla stray beads, fick alla utom 3 upp till 50 något när jag fick kom på att det var jävligt ovärt att samla alla innan jag kom nära slutet. Misstänker även att skiten man får kommer efter spelet är slut.
Själv kör jag med dubbel glaive.. Kul som fan när man får attacken som låter en ladda upp både main och secondary vapen till en ultraattack.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Damn, verkar ju helskumt! Detta måste jag pröva


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Jävligt shysst, som zelda fast mer avslappnat. Passar mig perfekt. Tycker faktiskt om striderna som alla verkar klaga på, ganska kul att hitta dom snabbaste sätten att mejja ner fiender på.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Trodde det var ett gammalt spel cå jag gick till game och kollade, det har ju inte ens släppts i Europa än

Vill du bli min pimp import daddy sno0ze?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Kan bli lite drygt, men om du pröjsar så ere lungt

Edit: Nu har jag klarat skiten, efter att ha samlat alla beads upp till 60 och lite mer än hälften fram till 99 så frågade jag mig själv varför i helvete jag la ner tio timmar på att leta fram massa skit. Hade inget svar så därför sket jag i det.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Kan bli lite drygt, men om du pröjsar så ere lungt

Edit: Nu har jag klarat skiten, efter att ha samlat alla beads upp till 60 och lite mer än hälften fram till 99 så frågade jag mig själv varför i helvete jag la ner tio timmar på att leta fram massa skit. Hade inget svar så därför sket jag i det.

Haru varvat det än?, kan man plocka alla extragrejor som 'Stray beads' etc när man klarat sista bossen?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Kan bli lite drygt, men om du pröjsar så ere lungt

Edit: Nu har jag klarat skiten, efter att ha samlat alla beads upp till 60 och lite mer än hälften fram till 99 så frågade jag mig själv varför i helvete jag la ner tio timmar på att leta fram massa skit. Hade inget svar så därför sket jag i det.

Sure! måste bara chippa PS:et först

Men får man inga häfftiga extra grejer om man samlar allt vad det nu var du samlade?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Det man får om man samlar alla beads är invincibility nästa gång, jag tänker inte varva det då jag fick i princip allt första gången, ser inte heller det roliga i varvningen Får man alla beads så är det inte mycket som fattas. Hade visserligen inte alla beads, men nästan. Enda uppgraderingen jag saknade var regn osv.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Någon som vet var man får tag i Resurrection Beads (4:e Rosary)?, läste att man kunde köpa dem i Kamui men dom finns inte där.

Har bara arken kvar nu, fast vill skaffa alla andra saker innan jag tar 'Resolve'.

nvm. Hittade det


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

ÅÅHHH va jag är sugen på de där spelet eftersom min ps2 inte är chippad så kan jag inte importera har inga pengar heller. aja, ska vänta tills det kommer ut i sverige, kommer bli grymt "även då"

Medlem

Mm, men när du väl ska lira skiten så bry dig inte om beadsen, fyfan vad mycke tid ja la ner på den värdelösa skiten!


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar