MGS3: Subsistence !

Medlem
MGS3: Subsistence !

Hola amigos!
Som ni kanske vet så släpptes häromdagen Metal gear solid 3: Subsistence. Och jag undrar om det är någon som köpt de och testat dess nya finesser ?

Hur som helst ska jag köpa det inom en snar framtid, har inga pengar just nu, bara för att jag är ett stort Metal Gear fan och har gillat alla Hideo Kojimas mästerverk !

Som sagt, någon som spelat det ?

Inaktiv

Tja lite konstigt.. kollar man på webhallen.com kunde man boka det och få det på tisdag :S! jag fick det på fredag! lite göttans mjo har man det smala ps2:et får man ju internet adapter inbyggt man måste tyvärr ha internet sladd man kan inte ha trådlöst! jo ja har det och jag har spelat det nån stop sen fredas det är roligt som tusan min favorit blir nog TDM (Team Death Match) eftersom det kräver många grejer är det inte många idioter som spelar utan seriösa spelare som vill spela normalt jag ger spelet utan tvekan 10/10! p.s peppe vi får lira nån gång! Detta va ju då metal gear online (CD2) på CD1 har du ju själva single player (Hade det innan subsistence och klarat det) Där är nya kamra vinklar tho CD3 har du extra material och lite sånt !

Medlem

jo jag har hört att dom gamla ska finnas me också ettan är ju så jävla klassisk så de finns inte hur fult som helst dock.
njae, spelat skall investeras inom en snar framtid! helt klart. nu när jag köper mitt 360 så blire ju ändå en internetkabel upp dit och då blire INTERNETLIR!

Medlem

Jag köpte det i måndags o hade aldrig kört MGS3 innan så kan inte jämföra mot orginalet men jag gillar spelet väldigt mycket iaf. Spelet har gjort mig till metal gear-fan så nu längtar jag som faen till 4:an

Medlem

Gaara, de borde du göra Alla spelen är grymma! kanske inte första var en jättehit men 2:an och 3:an är väldigt bra

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

Gaara, de borde du göra Alla spelen är grymma! kanske inte första var en jättehit men 2:an och 3:an är väldigt bra

När du säger att första inte va en jättehit menar du den på 8-bits nintendo eller menar du första som kom till playstation1(Metal gear solid)?

Inaktiv

Tror han menade MSG till ps1

Inaktiv

Jag har också skaffat MGS3 : Subsistence och kört ganska mycket SP och det är hur bra som helst :), speciellt filmsekvenserna.
Ganska roligt att lira Metal Gear också, men eftersom MGS3 är roligare har det inte blivit som mycket spelande

1
Skriv svar