Inaktiv
Regionfri Ps3?

Ja är den regionfri? hörde någonstans att Amerikanska versionen kommer vara de iaf? någon som vet säkert?.. är lite små sugen på o köpa en från usa isf

Medlem

Jo, det är den tror jag. Men räkna inte att få någon, dem är typ alla uppbokade, väldigt få i antal vid release antar jag.


signatur

Videomupp

Inaktiv

mkay, skall försöka iaf, troligen nåt miffo som säljer den på ebay för lite mer.

Medlem

Problemet med att köpa den på eBay är att du kan få betala två, tre, eller i extrema fall, fyra gånger priset. Har du pengarna och absolut vill ha en PS3:a så är det ju inga problem, men för oss lite mer dödliga så känns det lite jobbigt

Finns ju berättelser på nätet om folk som gjort sig en riktigt nätt förtjänst på att sälja Xbox 360 maskiner på eBay vid release.

Flakmonkey

Mjo... känns som att priserna på ebay kommer vara lite väl höga iom att det släpps så få konsoler nu också... är nog bättre att vänta till mars faktiskt, det är ju bara en fyra månader senare och då kommer det finnas betydligt fler bra spel att tillgå och kanske har de fixat en del barnsjukdomar också vem vet ^^

Medlem

Men vänta lite nu.. så om man vill ha en regionsfri ps3a måste man köpa skiten i USA? Vet ni var jag kan hitta en källa på de påståendet?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Flakmonkey

Nej självklart inte, men vill du ha en konsol den 17 november så är det svårt att få tag på en i Sverige

Medlem

Ok, tur att man är i USA då


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Men när den släpps i Europa, kommer den va regionsfri då också eller? :$

Medlem

Mars tror jag det var, och den blir nog regionsfri den med.


signatur

Videomupp

Medlem

Den är regionsfri. Köper du en PS3:a från USA (eller japan. kanske blir lite svårt att läsa) kan du spela spel här från Sverige eller om du importerar från Sydamerika kanske
Det enda som inte är regionsfritt är filmerna, dvs blu-rayfilmerna osv.

1
Skriv svar