Jahapp, nu får Europa ta smällen igen. Grattis!

Inaktiv
Jahapp, nu får Europa ta smällen igen. Grattis!

http://www.scee.presscentre.com/Content/Detail.asp?ReleaseID=...

Troligen överbelastat, men summa sumarum: PS3's Europa release skjuts upp till 7e mars nästa år, USA och Japan behåller dock 17e november.

Jag är Så glad att jag bor här. När PS3an väl släpps i Sverige är alla barnsjukdomar åtgärdade. Yay.

*observera positivismen blandad med en Stor näve sarkasm*

Visst skulle PS3an vara regionsfri? ... :\

Flakmonkey

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15145

Jo den är helt regionsfri, så det är ju inga problem att importera en om man skulle vilja det...

Medlem

Problem och problem, var det inte importförbud av PS2? Kommer det kanske bli på PS3:an med skulle jag tro


signatur

Videomupp

Inaktiv

Okej, så det är möjligt att importera ... då är ju den här preorder skivan i princip värdelös.

Skulle spelen vara låsta då? Till en enskild konsol ... vad har de bestämt?

Flakmonkey

de är inte låsta till någon konsol... och du kommer kunna köpa begagnade spel... alla såna där överdrivna rykten dementerads illa kvickt av sony

Inaktiv

Haha, då så, då kanske det blir import istället, speciellt med tanke på prisskillnaden. Problemet med att lyckas få tag på en maskin är dock kvar, om inte ännu större med tanke på alla som tänker som jag.

Inaktiv

Om det stämmer att USA får 400k och japan 100k enheter vid lansering så kan man nog titta i månen efter en konsoll om man inte redan förbokat.

Undra hur många 360:s som säljs inom det närmsta pga den här nyheten.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Youtube-proffs

hihihi, oväntat.

Wow, dom kommer släppa det lagom till våren med, när alla sitter inne och spelar


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Skit, skit och åter skit


signatur

Meep!

Medlem

Rätta mig om jag har fel men att importera en ps3'a kan ställa till med andra problem än ev. regionskodning, som att tex USA inte använder 230 volt i vägguttagen och har annorlunda kontakter. Så om det inte finns en omvandlare (som fungerar med ps3'ans kablage om de har speciella varianter) så kan det hända att ni bara får en 7000:- brevpress med er hem.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Inaktiv
Skrivet av Paiden:

Rätta mig om jag har fel men att importera en ps3'a kan ställa till med andra problem än ev. regionskodning, som att tex USA inte använder 230 volt i vägguttagen och har annorlunda kontakter. Så om det inte finns en omvandlare (som fungerar med ps3'ans kablage om de har speciella varianter) så kan det hända att ni bara får en 7000:- brevpress med er hem.

Minsta problemet är nog att ordna ström till den lilla rackaren. Du måste få tag i en först..


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

1
Skriv svar