Multiplayer spel till PS2?

Medlem
Multiplayer spel till PS2?

Har ni något bra förslag på roliga 2-player spel till PS2?


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Inaktiv

Gillar du sportspel så kan jag rekommendera Pro Evolution Soccer 5 (6an kommer snart). Annars kan jag rekommendera The Warriors.. Lite väl våldsamt kanske men riktigt häftigt när man samarbetar två spelare.. Billigt också, bara 299:- på http://www.gametronics.se/ShowProduct.aspx?prodid=1564&cat=10...

Medlem

hmm, tror jag hellre kör hocky spel än fotboll, men Warrior kanske..


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Capcom VS SNK 2
Guilty Gear XX Slash
Soul Calibur 3
Street Fighter III 3rd Strike
Tekken 5

Fighting is the shit :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Capcom VS SNK 2
Guilty Gear XX Slash
Soul Calibur 3
Street Fighter III 3rd Strike
Tekken 5

Fighting is the shit :]

nja, jag har tekken 5, det räcker, fighting är inte såå skoj..


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

tekken 5 är utan tvekan det tråkigaste "stora" fighting liret IMO :).


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Någon som har testat Mashed: Fully Loaded? Är det bra?


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

testa resident evil outbreak file 2, höjdare för dem som gillar survival coop, specielt om man e en Res fan

Medlem

Är det verkligen bra? Hörde att det skulle suga men jag är pepp på ett RE spel jag inte lîrat^^


signatur

Videomupp

Medlem

Det roligaste MP-spelet på PS2:an var Burnout 3, men det är inte så många som spelar det nu och MP-delen var lite buggig då uppkopplingen försvann då och då. Burnout 4 kanske är mycket bättre. Glöm heller inte Mortal Kombat Deception som har stöd för multiplayer. Har dock inte testat det än på MP då jag inte är så bra på att fightas...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Det roligaste MP-spelet på PS2:an var Burnout 3, men det är inte så många som spelar det nu och MP-delen var lite buggig då uppkopplingen försvann då och då. Burnout 4 kanske är mycket bättre. Glöm heller inte Mortal Kombat Deception som har stöd för multiplayer. Har dock inte testat det än på MP då jag inte är så bra på att fightas...

Har de Burnout 4 och Mortal Combat. Tekken 5 och Flatout 2 är bättre än de två spelen


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

nj
Medlem

X-Men Legends 2 (antar att man kan spela likadant i ettan med) är riktigt skoj i coop (fast det kan bli intressanta diskussioner om vem som ska spela Wolverine ibland ), sedan så har jag för mig att man kan spela coop i Baldur's Gate: Dark Alliance-spelen med.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Är det verkligen bra? Hörde att det skulle suga men jag är pepp på ett RE spel jag inte lîrat^^

japp, det är inte så specielt kul att köra det offline då AI medhjälparna är inte direkt så smarta. men i online mode så rockar det galet, en av dem bästa coop spelen jag kört

spelsättet skiljer sig rätt mycket från dem andra spelen i serien då man behöver sina medhjälpare för ta sig igenom banorna, men annars är det nästan ren survival om man inte kör med infinte mode då man har unlimitet ammo.

man kan unlocka fler nya banor, och runt 50 nya npc's/skins som man kan köra med och massa annat för dem som vill ha ett spel med längd plus att det finns 5 svårighetsgrader, easy,normal, hard och very hard, plus nightmare i online mode.

tycker du borde testa, kostar bara 99 spän från webbhallen och är klart värt pengarna.

obs kom ihåg att jag snackar om Outbreak file 2, och inte första spelet, då första spelet tyvär inte hade nån online mode för oss i europa

Medlem

Hmm, får kidnappa min polares PS2:) För 100 spänn känns det okej. Men hur är singleplayer delen? Jag har nämligen inte nät på den PS2:an jag har tillgång till >.< Det jag vill lira RE för är att få storyn framåt, är det mkt sådant? Story och sånt då.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hmm, får kidnappa min polares PS2:) För 100 spänn känns det okej. Men hur är singleplayer delen? Jag har nämligen inte nät på den PS2:an jag har tillgång till >.< Det jag vill lira RE för är att få storyn framåt, är det mkt sådant? Story och sånt då.

Tyvär så är inte singelplayer läget så kul, tycker AIbotsen förstör det mesta då dem är oerhört korkade, men om du är en RES fanboy så kan det ju vara kul att köra offline bara för det är Resident evil, men spelet är gjort för online teamwork och det är i online modet som man får ut det roligaste av spelet

angående storyn, så skulle jag kalla storyn i outbreak för en sidestorie's av självaste orginalen.
man får reda på lite mer om vad som händer under staden vid RES 2/3 då spelen utspelas i samma tid och datum.

angående bannorna, så kör's dem i sceneraios,
och banerna går inte i turordning, så det är bara att välja vilken bana man vill köra, förutom sista banan som ''avslutar'' outbreak då,

Inaktiv

Metal gear online (metal gear solid 3 substistence packet)

Inaktiv

Splinter Cell Chaos Theory eller Delta Force Black Hawk Down (snyggt även vad alla andra säger).


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

1
Skriv svar