[PS2] Mortal Kombat: Deception, online

Medlem
[PS2] Mortal Kombat: Deception, online

Sugen på att införskaffa MK: Deception då jag tyckte att ettan och tvåan var riktigt roliga (Mega Drive). Funderar lite på detta med online och undrar om någon vet om det finns överhuvudtaget några spelare att spela mot där, eller är det oftast tomt?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Medlem

Tack. :). Iallafall, det gör det samma. Cyklade från Upplands Väsby till Infra City, hittade inget Deception där. Forsatte till Coop Forum i Rotebro, hittade inget där heller. Fortsatte till Sollentuna Centrum, hittade också inget där, fortsatte cykla till Täby Centrum, hittade Deception där! Jippiiii! Sen cyklade jag tillbaks till Upplands Väsby.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Cykla mår man bara bra av. Men den distansen är nog lite osäkrare. Nu har du en bra anledning till att sitta inne iaf.


signatur
Medlem

Ok nu är det lite offtopic. 2 mil är faktiskt inte så farligt att cykla, bara om man har en bra cykel så. Det tog för mig exakt en timma från Täby till Upplands Väsby, som att köra bil från Uppsala till Stockholm ungefär. Min farmor cyklade till jobbet varje dag från Ludvika till Smedjebacken, drygt 1½ mil, med en gammal rostig kärringcykel. Iallafall så kände jag mig ganska löjlig när jag cyklade hem med en GAME-påse hängandes på vänstra styret, mitt i ingenstans mellan Väsby och Täby. ("Finns GAME ute i skogen någonstans?", undrade säkert vissa ).


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

d0e
Medlem

haha Du hade ju din butterfly i påsen och inget spel?

Provade i vintras att lira mutli och visst fanns det folk som spelade. Vet inte hur det är nu. Fixa upp din skill först innan bara för jag blev skickad i mattan flera gånger innan jag lackade och stängde ner.

1
Skriv svar