Inaktiv
Killzone 2

Jaha det är väl dax o uppliva denna diskussion igen. Tror inte jag är ensam om att sakna något från Killzone 2 under E3.
Men ju mer jag ser av vad PS3 (och även 360) verkar kunna prestera så är jag övertygad om att grafiken vi fått se i Killzone2 trailern är inom räckhåll.

Som tidigare vill jag varken påstå det ena eller det andra, varken om hur Killzone2 i slutändan kommer att bli, eller om trailern från förra året är ingame, nästan ingame eller helt fejk.
Men inte faan är det omöjligt att spelen kommer se ut sådär under det kommande året.

Medlem

Tvivlar på att det ser så bra ut, kanske fram emot 2008 :). MGS4 börjar dock likna den grafiken, fast det är nog ett tag kvar tills man åstakommer sådan kvalite, det tror ja.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Tror inte det är omöjligt att få sådan grafik in-game, inte alls faktiskt. Däremot så lär de första spelen inte se ut så, men när utvecklarna fått mer tid att lära känna PS3:an så blir det nog riktigt bra.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Ja spel som kommer senare har oftast regel bättre grafik än spel som kommer i början av en generation så har det alltid varit och varför skylle det inte vara samma nu.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Precis


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Det beror på vem som gör 3D grafiken
har de världens bästa 3D artister då kan de ge ut realistiska grafik.
Ett bra exempel var grand turismo 4 på ps2 de hade bästa 3d artister som gjorde 3d modelerna och de resulterade i realistisk grafik som lockade många.

Det är inte lätt att göra realistiska 3d modeler och grafic
men med tiden allt blir bättre

Inaktiv

Självklart blir det mycket bättre med tiden när det gäller spel till respektive konsol, så har det alltid varit.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

1
Skriv svar