Gran Turismo PS3

Medlem
Gran Turismo PS3

Såg Gran Turismo för PS3 bilder på gamespot men jag blev rätt besviken de använder samma gamla mät instrument-bräda för bilarna inga nya riktiga interior dashbords

kolla bara på Test Drive Unlimited till xbox 360 den har bbra dashbords till bilarna

undrar varför de inte gör denna viktiga sak
det är mycket viktig känslan försvinner om bilarna har ej interior man kan sitta bakom ratten och see genom fönstret ett måste!

någon som vet en kommande PS3 bil spel title som kommer ha interior dashbord för bilarna?

Flakmonkey

Att de inte har det nu betyder ju inte att de inte kommer ha det när spelet släpps... tror nog att de ännu är i ett rätt tidigt stadium i utvecklingen, de blev ju precis klara med ett spel så

Medlem

Dom kallar den för "prototyp" det färdiga gran turismo spelet till ps3:an kommer inte att se ut sådär. Den här versionen är nog mest till för att ha nåt att visa upp.

Inaktiv

Precis som ovanstående person skriver är min gissning på att detta är material dom använder sig av enbart för att visa upp spelet i någon typ av form. Förhoppningsvis får vi se några radikala förändringar till det bättre. Känns faktiskt som serien stått stilla i utvecklingen lite väl länge nu? eller?


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

det kanske är grand turisimo HD du sett? det är bara gt4 i HD-upplösning och alltså inte nåt nytt spel...ett nytt gt ska dock utvecklas sen...men inte bilder på det har släppts...är n¨ån ny bana sådär till gt4HD med lite upphottad grafik men inget jätteimponerande nej... ett icke-köp skulle jag säga.


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

1
Skriv svar