varför kan man bara vara USA??

Inaktiv
varför kan man bara vara USA??

Det ända som e dåligt med det här spelet är att man bara kan vara 1 land.. o det e USA..varför kan man inte vara andra länder t.ex Turkiet, England,Sverige osv..det e lite dåligt..:(

Inaktiv

Vilket spel pratar du om?

Medlem

WiC antar jag, dess egna forum försvann efter layout-uppdateringen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Vem fan vill va turkiet? Och vad har Sverige att komma med i jämförelse? Det handlar ju inte om dom länderna... Att Sverige skulle skicka atombomb mot Ryssland så är dom i krig eller vadå?

Inaktiv

Vill du lira som Sverige får du nog vänta tills Empire: Total War.

Medlem

vad menar ni? man är ju inte bara i USA! man är ju i Frankrike och ryssland också. Man får tom använda norska elittrupper!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Sverige finns väll inte i Empire: Total War, läste i pcg för ett par månader sen att Sverige antagligen inte skulle finnas med.
Men man kan ju alltid hoppas!

Medlem
Skrivet av stickan_92:

Sverige finns väll inte i Empire: Total War, läste i pcg för ett par månader sen att Sverige antagligen inte skulle finnas med.
Men man kan ju alltid hoppas!

Nej de skrev väl att det är nu det är störst chans att det finns med?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Det kan ju ha lite att göra med att USA dels är stort och mäktigt, dels att det finns en stor spelmarknad där. Att skippa USA eller slåss mot dem i spel är väl lite som att döda sitt eget spel när man gör det.:\


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv
Skrivet av stickan_92:

Sverige finns väll inte i Empire: Total War, läste i pcg för ett par månader sen att Sverige antagligen inte skulle finnas med.
Men man kan ju alltid hoppas!

[http://sv.wikipedia.org/wiki/Empire:_Total_war]
Jag vet att wikipedia inte är en säker källa, men det verkar ganska troligt att Sverige blir spelbart. I PC Gamer trodde man också det.

Inaktiv

Jag tror också spelet Sverige kommer bli spelbart.

Detta pga att de har sagt att Karl XII kommer finnas med som Karaktär och därför verkar det troligt att man kommer kunna spela som sverige.

Medlem

Sverige har direkt inget att komma med i WIC, jag mena se på oss, fan kan inte ens försvara oss mot Norge

Dom skulle dragit in NATO styrkor istället och blandat ihop medlemsländerna.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Sverige har direkt inget att komma med i WIC, jag mena se på oss, fan kan inte ens försvara oss mot Norge

Dom skulle dragit in NATO styrkor istället och blandat ihop medlemsländerna.

ge mig en förklaring varför vi inte skulle kunna försvara oss mot Norge:)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Om ni vill spela andra länder så har ni ju det där spelet (som jag har glömmt bort namnet på) som i princip är WOPR. Du väljer ett land och du kontrollerar ekonomi, politik och militär och du kan göra preciss vad som helst. Man ser spelet i en världsvy.

Själv brukade jag välja att försöka ta över världen men det är svårt som i helvete, brukar ofta få ekonomik failure pga att landets ekonomi går i botten.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Silenz: Ja du, fråga Miljöpartiet så kommer du få en god förklaring.

Men NATO styrkor i WiC hade varit fräsch

Medlem
Skrivet av Ferren:

Silenz: Ja du, fråga Miljöpartiet så kommer du få en god förklaring.

Men NATO styrkor i WiC hade varit fräsch

Men det finns ju NATO i WiC!! har man spelat spelet så vet man! i kampanjen spelar man som USA och NATO!! (och NATO är fransmän, tyskar, norrmän m.m)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av DJMar:

Vem fan vill va turkiet?

haha klockrent! håller med! 8)

Medlem
Skrivet av stickan_92:

Sverige finns väll inte i Empire: Total War, läste i pcg för ett par månader sen att Sverige antagligen inte skulle finnas med.
Men man kan ju alltid hoppas!

Där har du fel!

Creative Assembly har utgett nya nyheter om detta, av några bekräftade spelbara fraktioner och en av dessa är Sverige

Kolla i PCG NR 138 eller på doms hemsida får du se

Medlem

Ryssland invaderar ju norge på trailen till det nya wic

Medlem
Skrivet av Timotheus:
Skrivet av stickan_92:

Sverige finns väll inte i Empire: Total War, läste i pcg för ett par månader sen att Sverige antagligen inte skulle finnas med.
Men man kan ju alltid hoppas!

Där har du fel!

Creative Assembly har utgett nya nyheter om detta, av några bekräftade spelbara fraktioner och en av dessa är Sverige

Kolla i PCG NR 138 eller på doms hemsida får du se

om du kollar tiden då han skrev sitt inlägg *host* 5 månader sen *host*

Inaktiv

vad fan är wic har alldrig hört om det ps stronghold suger

Medlem
Skrivet av super play:

vad fan är wic har alldrig hört om det ps stronghold suger

world in conflict

Medlem
Skrivet av super play:

vad fan är wic har alldrig hört om det ps stronghold suger

Dagens mupp, gör om gör rätt.

WiC is the shit, om man befinner sig på Strategi forumet så måste man nästan veta vad det är!

1
Skriv svar