Inga banor på Multiplayer i World in Conflict

Medlem
Inga banor på Multiplayer i World in Conflict

Tja dudes! Jag har problem med mitt WiC. När jag ska spela online säger den att jag inte kan joina servern för att jag inte har den banan. Jag har köpt det och har spelat det online med samma kopia förut och använder samma inloggningsnamn. Vad är felet?

/Mar

Medlem

har du laddat ner dem 2 senaste banorna? det går att göra från massgate, om du gjort det kolla på dina dokuments wic downloads sen map, kolla om du har en fil där som e 0kb deleta den och ladda ner banorna igen

problemet är att du inte kan joina en server som har banor som inte du har på deras maplista så du måste ha alla banorna

Medlem
Skrivet av DJMar:

Tja dudes! Jag har problem med mitt WiC. När jag ska spela online säger den att jag inte kan joina servern för att jag inte har den banan. Jag har köpt det och har spelat det online med samma kopia förut och använder samma inloggningsnamn. Vad är felet?

/Mar

Hade samma fel.

Radera World in Conflict mappen i "Mina Dokument" så löser det sig.


signatur
Medlem

Okej. Tack för svar.. Det där med att ladda hem senaste banorna har jag gjort och jag har också provat att ta bort world in conflcit mappen... men inget hjälper... tråkigt asså:(

1
Skriv svar