Medlem
EU III hjälp

jag har börjat lira EU III och har nu stött på ett litet problem, jag lyckas aldrig med att helt ta ett land, deras "huvudstad" finns alltid kvar av någon anledning och jag får aldrig ta den, hur kommer det sig?

Medlem

de har antagligen någon provins eller dylikt kvar någonstans, när du kan erövra ett helt land så dyker det upp en annex-knapp i menyn där man bestämmer fredsförhållanden.

Alternativt kanske warscoren du har inte tillåter dig göra det, vänta ett par år och ta över den sista provinsen själv så ska det gå, akta dig dock för att få dålig badboy-status som du får när du annekterar hela länder då för hög sådan får alla andra länder att hata dig och kan mkt väl attackera.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

ok, tack så mycket

Medlem

har stött på ett nytt problem, när jag spelar med två av mina kompisar så får vi upp en skyllt som säger: Error, out of synch.
vilket gör att det som händer hos mig inte nödvändigtvis händer hos dom vilket är välldigt irriterande nån som har stött på detta förut?

Medlem

Joo, vi stötte på det när vi testade vårat mpspel här på fz för ett tag sen, vet inte riktigt vad det beror på, men det kan nog finnas en tråd i det officiella forumet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar