Ringarnas herre: slaget om midgård II + expansionen

Inaktiv
Ringarnas herre: slaget om midgård II + expansionen

jag har någrar frågor om dessa spel som jag skulle vilja blev besvarade:

1: finns det några buggar jag kan använda mig av?

2:komer det en ny expansion snart, och isågfall, när?

3:vilken ras är bäst? för mig är det Alverna, men vad tycker ni?

detta är mitt första inlägg på fz.se, så jag ursäkcktar om jag btutit mot någon forum-regel!

//Linkpkm

Inaktiv

Tyvärr, hjälper inga som vill exploatera buggar i spel för att verka bra.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Ascendant:

Tyvärr, hjälper inga som vill exploatera buggar i spel för att verka bra.

nej, jag vill inte ha buggar "för att verka bra", utan mer buggar man kan använda sig av, tex så ens egna hjälte går upp till lv 10 snabbare, eller än som gör så att dvärgarna springer snabbare osv

Medlem

1 ; Att använda buggar är fusk, så varför ens vilja kunna lära sig dom?

2 ; Nej det ska inte komma någon ny expansion på ganska lång tid, såvitt jag vet iallafall.

3 ; Den bästa rasen beror helt på hur ens egna spelsätt är, när jag körde med några kompisar så var iallafall människorna löjligt överbra, kavalleri kunde köra över allting!
Speciellt så var rohirrim bra, dom kunde både byta till båge och köra med gammalt hederligt spjut, kombinera detta med Theoden och hans möjlighet att göra kavalleri odödliga för en stund och du hade en kraft som var nästintill ostoppbar.

Men allting är upp till hur spelaren använder dom resurser han har


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Ja, det största BoME lider va är helt klart obalansering (både ettan och tvåan.. gillade dock ettan mer).
Grymt spel förövrigt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

1. Använda sig av bugg som att springa snabbare lvla snabbare är skrivet som fusk, då är det inte du som vinner striden, då är det buggen som vinner, vad är det för roligt med det?

2. Tror EA har lagt Slaget om midgård 2 bakom sig, teamet bakom spelet blev sedan omkopplade till C&C3 när expansionen var klar.
Det man kanske har att förvänta sig är väl en Trea, och i tanke på att Peter Jackson har fått grönt ljus från filmbolaget om att göra två nya Lotr filmer så kommer nog EA hänga efter och köpa upp rättigheterna där också för att fortsätta utveckla midgård spelen.

3: Som sagt över så beror det helt på spelsätt.
T.ex så har mordor rätt svaga enheter till en början, Isengard är kraftfulla med deras första enheter. bla bla bla bla

Själv så digga jag mer ettan än tvåan. Den kanske inte var så strategiskt i tanke på att du inte fick bygga vart du ville men fan vilket större ös det var

1
Skriv svar