Total Annhiliation

Inaktiv
Total Annhiliation

Är det någon som minns detta helt underbara strategi spel, och är det någon som fortfarande spelar det?

Skulle det kunna konkurrera ut något utav dagens högt listade strategi spel? Diskutera!


signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
Ken Olsen, Digital, 1977

Inaktiv

Njae, fast ärligt talat är det nog topp 5 av dom roligaste spelen jag någonsin spelat.
Var dock väldigt länge sedan jag spelade det.


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Inaktiv

Samma här.

Har funderat på att installera det igen och dra några rundor för det var en herrans massa år sen man spelade det sist. :]


signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
Ken Olsen, Digital, 1977

Medlem
Skrivet av xiac:

Är det någon som minns detta helt underbara strategi spel, och är det någon som fortfarande spelar det?

Skulle det kunna konkurrera ut något utav dagens högt listade strategi spel? Diskutera!

Klockrent strategispel som lever mycket på stämningen i spelet musiken , även om grafiken är gammal så spelar jag det fortfarande tillsammans med tilläggspaketet Core cotnigency , känn som många strategispel nu för tiden satsar på ögongodis dvs snygga effekter men glömmer bort spelkänslan bara för att kunna locka med snygga bilder i speltidningar .Fionns massor av nya enheter att tanka ned från nätet. rekommenderas .

Inaktiv

Ja det var ju ett sådant spel man kunde spela i evigheter utan att tröttna, jag ska nog skaffa det igen!


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem

Total Annihilation - bästa spelet som någonsin existerat.

Medlem

Håller med ^^


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

1
Skriv svar