Dawn of war problem.

Inaktiv
Dawn of war problem.

Tjena,

Jag har ett litet problem, när jag ska installera Winter's Assault så måste man patcha till 1.4 och det gör installationen själv. När patchningen är klar och man ska trycka "next" för att installera själv spelet så får jag upp felmedelandet "Install Warhammer 40000: Dawn of war". Jag trycker på "Ok" och installationen avbryts. Har provat att installera om spelet och frågat runt på THQ's forum men trots detta... Ingen hjälp. Så nu undra jag; Är det någon som har haft eller har samma problem? Hur ska jag göra för att fixa detta, har ju sett fram emot Winters Assault jättemycket nu, har t.om köpt Dark Crusade ju!

nj
Medlem

Har du WH40k: Dawn of War installerat då (för att döma av felmeddelandet så verkar du inte ha det)? Winter Assault kräver det (däremot Dark Crusade är fristående och behöver bara DoW/WA installerat för att låsa upp raserna från de tidigare spelen).

Inaktiv

Japp, har WH40k: Dawn of War installerat. Har provat att ominstallera det 4000 gånger nu ungefär, men ändå samma felmedelande. -sigh-

nj
Medlem

Intressant problem, ett förslag är att du letar lite i det officiella Dawn of War-forumet. Finns mycket smått och gott där som kan vara till hjälp för det mesta när det gäller DoW och dess expansioner.

Inaktiv

Ok will do that. Tackar tackar!

1
Skriv svar