SC Forged Alliance

Medlem
SC Forged Alliance

Tänkte bara höra om det är någon som vet hur det ligger till med SupremeCommander Expansionen.

Kan man spela med alla sidor utan att ha grundspelet installerat? Funkar det som Wh40K; alla i singleplayer men bara expansionens i MP?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Alla enheter funkar i mp, finns dock inställningar så att man bara kan köra med FA-units eller vanliga supcom-units eller både och ifall man vill.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Så, då behöver jag bara installera expansionen, inte grund spelet...? Bra att veta eftersom grund spelets installation och pachning tar rikigt lång tid, så man inte gör den i onödan menar jag...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Som jag förstod saken kan man bara spela den nya gruppen i flerspelarläget om man inte installerar originalspelet också.

Medlem

Som jag trodde...alltså samma sak som med dawn of war och alla expansioner...

...tack för svaren, får se om det blir ett köp, SupCom är bra, men undrar om expansionen är värd mina slantar...speciellt nu när andra spel också släpps...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

tja, de behöver balansera den nya Seraphim experiment-bombaren iaf, den är för kraftfull som det är nu. 2 bomber är det enda som krävs för att ta ut en supcom och den tar inte vidare lång tid att bygga.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

ha...och jag som tyckte att de bombare som fanns var för effektiva vs en supcom i början av en match....lyssnar de inte på sina forum? det är många som klagat på liknande...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ser ut att vara en riktigt välfylld expansion, kommer troligtvis få det imorgon.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

1
Skriv svar