Strategi spel @ LAN

Inaktiv
Strategi spel @ LAN

Tjenare! Jag söker ett grymt spel som har en skön känsla som jag och mina polare kan spela på ett lan, spelar ingen roll om det är gammalt eller något.

Medlem
Skrivet av L1ightF00t_:

Tjenare! Jag söker ett grymt spel som har en skön känsla som jag och mina polare kan spela på ett lan, spelar ingen roll om det är gammalt eller något.

Red Alert 2 är ett MÅSTE om man ska köra strategi.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

har aldrig lirat det, värt att testa, tack för tipset

Inaktiv

Starcraft är ju en gammal klassiker som har en given första plats på våra lan... Alt. så är ju AoE 3 ganska roligt om man kör flera matcher så alla får bygga städer etc. C&C generals brukar också va förjävligt skoj De bästa med de här 3 spelen är att de kan spelas på gamla burkar också, så att alla kan vara med utan att de behöver lagga mass!

Medlem

Hammar vette tusan om AOE3 är så himla go på gamla burkar, men det handlar väl om hur hög grafik man ska ha ;).

Min lista:

Starcraft
Warcraft 3
Red Alert 2
Tiberium Wars
Age of Kings

Önska sjlv att polarna digga strategi så man kunde ta en helg och bara lira massa strategi

Inaktiv

Usch och fy för warcraft 3... Starcraft har allt bra som warcraft 3 hade (dvs. allt som starcraft redan hade )

Medlem

Hammar: Problemet med WC3 i mitt tycke är att du springer runt med näst intill 12 enheter bara som en attack styrka. I Starcrft kan det va dubbelt om inte trippelt så många du använder, lite mer spänning och action i det

Medlem

inget mer än aoe3 är bra har ingen testat company of horoes

Medlem
Skrivet av Alesi09:

inget mer än aoe3 är bra har ingen testat company of horoes

CoH är grymt, dock så är jag så trött på WWII spel men bortsett från det så vinner spelet dom flesta positionerna hos mig.

Medlem
1
Skriv svar