Company of Heroes - Opposing Fronts

Inaktiv
Company of Heroes - Opposing Fronts

Döm av min förvåning när jag fick ett sms från posten igår om att mitt paket kommit fram. Jag har inte hört direkt mycket om spelet och det har ju inte direkt skrivits spaltmeter om det... Lite udda bara. Någon annan som blivit lika förvånad?

Medlem

nä inte särskilt väl marknadsfört precis som coh inte heller var. köpte det idag på webhallen trots att det är jävligt buggigt och obalanserat i sitt nuvarande skick online

Medlem

jag har både orginalet och expasionen på COH, men jag kan inte registrera mitt orginal spel även när jag skriver in den rätta CD-key till orginalet och sedan när jag sätter in orginal DVD:n så kan inte spelet förstå att jag har orginal DVD:n i!!!!! vet någon hur jag ska göra?

Medlem
Skrivet av Jewek:

jag har både orginalet och expasionen på COH, men jag kan inte registrera mitt orginal spel även när jag skriver in den rätta CD-key till orginalet och sedan när jag sätter in orginal DVD:n så kan inte spelet förstå att jag har orginal DVD:n i!!!!! vet någon hur jag ska göra?

Hade samma problem jag tror du måste regristera dig på nytt eller skapa ett nytt account där du sedan väljer att hämta din key från cdn. Kom inte riktigt ihåg hur jag gjorde men testa regga igen så beskriver dem hur du gör.

Medlem

Kan det vara så att du/ni har ngn virtuell dvd/cd-läsare liknande Daemon (tools)/image-drive?

Har ni det så inaktivera den, det var så för mig att jag installerade CoH: OF, skapade ett account och registrerade OF, sedan när jag skulle lägga till CoH med cd-key och den skulle kolla dvd:n så kunde den inte verifiera dvd:n eftersom den läste från daemon-tools ist. för den vanliga dvd-läsaren.

Så inaktivera den virtuella dvd-läsaren, lägg till cd-key:n och låt spelet kolla/verifiera original-dvd:n och sedan när det är klart kan man aktivera den virtuella dvd:n igen

Dock så var det inte jag som kom på att man skulle göra så, så tack till den som hjälpte mig, du vet vem du är


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Funkar Steam versionen av OP COH ihop med DVD orginalet COH?

Hmm varför finns det inga news eller test utav detta?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Funkar Steam versionen av OP COH ihop med DVD orginalet COH?

Hmm varför finns det inga news eller test utav detta?

Det funkar prima har själv orginalet och laddade ner expansionen via steam. Men ångrar lite då man vill ha kartongen och så att man slipper starta det genom steam.

Skrivet av jojon:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Funkar Steam versionen av OP COH ihop med DVD orginalet COH?

Hmm varför finns det inga news eller test utav detta?

Det funkar prima har själv orginalet och laddade ner expansionen via steam. Men ångrar lite då man vill ha kartongen och så att man slipper starta det genom steam.

Jag har köpt Steam versionen nu utav COH OP, ..har inte haft tid att testa ännu.. bokat helgen åt det!
Tack för infon!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av jojon:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Funkar Steam versionen av OP COH ihop med DVD orginalet COH?

Hmm varför finns det inga news eller test utav detta?

Det funkar prima har själv orginalet och laddade ner expansionen via steam. Men ångrar lite då man vill ha kartongen och så att man slipper starta det genom steam.

Jag har köpt Steam versionen nu utav COH OP, ..har inte haft tid att testa ännu.. bokat helgen åt det!
Tack för infon!

Så gött ! Ja du kommer garanterat få en trevlig helg, se bara till att ladda ner den innan helgen. För mig tog det nämligen 8 timmar att ladda ner det fast jag har 2mbit. Singeplayerner är riktigt grym

Inaktiv

CoH: OF var inte lika bra som originalet men helt klart en godkänd expansion!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv
Skrivet av DarthZ:

CoH: OF var inte lika bra som originalet men helt klart en godkänd expansion!

Jag känner lite samma sak. Är lite undrande över dom två nya lagen också... Känns som att Lehr bör har tillgång till Tiger och Panter-tanks...

Medlem

kommer lättt att köpa det

jag körde mot en som hade det han ägde mig totalt med sitt inateri

Medlem

Hoppas det kommer mer Company of Heroes.. jag vill ha Ryssar och Japaner, Italienare..

Medlem

vet någon var men kan köpa det billigast?

Medlem
Skrivet av Alesi09:

vet någon var men kan köpa det billigast?

Ta en titt här.

Edit: För övrigt är alla WW2-spel där man kan vara tyskar ett stort plus, trött på att ständigt vara allies.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

okej tack för hjälpen

Kan inte starta spelet ifrån steam.. när jag klickar på den så säger steam:

Steam error!
"product not available for the moment"

wtf ?! :evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Kan inte starta spelet ifrån steam.. när jag klickar på den så säger steam:

Steam error!
"product not available for the moment"

wtf ?! :evil:

hm konstigt. Du har installerat patcharna och allt sådan? har du en shourtcut på skrivbordet testa starta det från den ? Annars kan det vara att steam ligger nere eller något sådant. Jag testade och starta det nu och mitt funkade att köra. Tråkigt att du skulle få problem med det

Medlem

jag håler på att ladda ner det

Medlem

måste man ha första spelet för detta, eller är det en stand alone produkt?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

måste man ha första spelet för detta, eller är det en stand alone produkt?

Jag tror du bara kan ha detta men då kan du bara spela som panzer elite och briterna. Du kan dock möta De andra.

Medlem

Trist med alla buggar och all downtime på servrarna!

Stats uppdateras inte, när hosten droppar fryser spelet, kul kul. Hoppas patchen löser det.

Inaktiv

Jag har problem med att installera spelet. Nar jag val har skrivit in cd-keyn och valt vart spelet ska installeras sa trycker jag pa install. Sen kommer nasta ruta upp i mindre an en sekund och forsvinner sedan. Ingenting mer alls hander, inget felmeddelande eller nagonting. Jag har testat att stanga av antivirus programet som det star i readme filen, jag har aven testat att avinstallera Company of heroes demot for att se om det stor eller inte. Men allt detta utan effekt. Jag har en dator som ska klara av spelet latt ( och jag kan spela demot felfritt (COH)). Sa vad ska jag gora for att kunna installera det?

Medlem

posta lite bilder tell some stories, e det värt o köpa?

Medlem

Spelet är rätt så svårt, konstiga trupper. Inte så jätte kul spel, orginalet är 100 resor bättre. Men skulle ge den en svag 4. Vet inte om jag är nöjd med köpet direkt.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Jag har problem med att skapa kontot. jag har bara 1 DVD-läsare ingen image. Den hittar inte min skiva....

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Jag har problem med att skapa kontot. jag har bara 1 DVD-läsare ingen image. Den hittar inte min skiva....

Testa att installera om. Funkar inte det så dra ut internet sladden så kommer du att kunna spela singleplayer och resten utan att behöva skapa konto.

Medlem

Jag kör trådlöst så jag kan ju koppla ner det.
Men det borde inte behövas.
jag har installerat om 3 ggr.
Hur dåligt får man göra ett spel.

Medlem

Nu kan jag meddela att det på något sätt var avg antivirus som orsakar att OF inte kunden hitta min DVD-såelare. Så om jag avinstallerade AVG sen skapade kontot och sen installerade AVG igen så funkade det.
Men att ett spel ska vara så dåligt kodat är skrämmande.

Medlem

ah fint.

Pratar tyskarna tyska, eller hemsk-engelska?


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar