Medieval 2 total war: Kingdoms

Medlem
Medieval 2 total war: Kingdoms

Köpte spelet igår: Den är jättebra och allt är så snyggt gjort... helt i klass med AoE tycker jag

ÄGER HÅRT /EDK

Medlem

Men förbättrar det grund spelet då? allt jag hört och läst visar på motsatsen...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

När jag ska intsallera så vill inte spelet istallera patch 1.3 kan nån hjälpa mig med nån sida där man kan ladda ner den på?

Inaktiv

När jag ska intsallera så vill inte spelet istallera patch 1.3 kan nån hjälpa mig med nån sida där man kan ladda ner den på?

Medlem

Jo har du installerat Patch 1.2 än? gå in på www.gamershell.com o sök på moddar,patchar och sen klicka på M! ta EU 1.2 patch!

Tyvärr Propy det är tyvärr inte motsats.. allt är bättre,coolare för att inte tala om skönare

Nån Som vill lira 1v1v1 (multi) med mig och en polare på brittannia?

Inaktiv

asså ja har kollat på en del screenahots och ser att "korten" har 300 soldater ist för typ 120 och 150 etc.. hur kmr de sig ?vill oxå ha 300 gamecard så de blir fler gubbar i krigen...

Tack på för hand

Medlem

Du går in på options och sen Game settings där finns det unit scale och du bara ändrar på det. glöm inte att apply changes också!! det funkar på alla total war spel utom shogun så vitt jag vet

Inaktiv

fan vad kul spel !! jag undrar vilken campaign ni spelar mest och säg gärna varför . jag spelar mest the crusades campagin för korsriddare är så jävla grymma och att jag alltid ville spela kungariket jerusalem i medieval 2 total war.

Medlem

jag och min polare lirar britannia (både campg o multi), jag (Wales), polarn (Ireland) och vilken utgör en perfet kombi i multi när vi fightas mot andra... haha vi bara vinner ;D
jag lirar britannia för det är grymt kul att tillhöra någon upprorisk fraktion o kriga mot engelsmännens styre!

förresten lirar vi oxå HotSeat, jag(azteker) stavfel? o polarn (maya)

Inaktiv

villken svårighetsgrad spelar ni på ?? jag kör på hard på kartan och i striderna

Medlem

jag Very hard på campg o battles.. allt som allt! längtar tills modden real kmr på kingdoms!
Varför? jo jag lirade shogun,rome,medieval så jag har skillz lr inte?

Medlem

Hade köpte det om det inte hade varit secure rom (DRM) på skivan.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Mr. G:

Hade köpte det om det inte hade varit secure rom (DRM) på skivan.

men lägg av, så löjlig får man bara inte vara....:down:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

vilken campaign tycker ni er tråkigast ?? jag tycker amerikas är sämst för många indianer!

Medlem

kommer troligen att skaffa det när jag har pengar

Medlem
Skrivet av hubbe93:

vilken campaign tycker ni er tråkigast ?? jag tycker amerikas är sämst för många indianer!

Mjo, men 200 Spanska "elites" mot 1000 indianer är inga problem. Spanjorerna är ju ganska överlägsna

Medlem
Skrivet av Mr. G:

Hade köpte det om det inte hade varit secure rom (DRM) på skivan.

Håller med är skit!!!!:down::down::down:

Inaktiv

Crusades är helt klart roligast, köra som Byzans och grilla alla med greek fire xD

Medlem

hur funkar hjälte unitsen?

hela expansionen verkar dock ganska avtändande för en som mig som hellre vill ha lite realism och en ai som åtminnstone bjuder på lite motstånd.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv

Har inte ens brutit plasten. Köpte det bara för att ha allt redo när en lämplig hyffsat färdig modd dyker upp.

Medlem

Ni pratar om kampanj på Multiplayer, är detta sant?

Medlem

heej, den där modden , går den ladda ner nu ? förj tycker det är för enkelt mot datorn,, juste får kan man köra lan på host seat campagin ? så man kan köra stridern imot varandra om man söterpå varan?

Inaktiv

Jag har ett mycket störande problem när befolkningen i någon av mina städer gör upplopp "låser" sig mitt spel. Kan trycka på allt utom end turn och finance fliken men jag kan dock trycka på hot keyn så får jag upp finance fliken ( F ). Lite psykande när man lirat 80 rundor så händer detta. Startar om och efter 59 rundor händer PRECIS samma sak igen. Någon annan som har samma problem och isåfall kan man göra nått åt saken finns de nån hot key för "End turn".
Hjälp!

Inaktiv

Kan inte installera patch 1.3, jag har 1.2 installerat men installationen klagar på att det är något fel på filen data_0.pack. Vet någon hur man fixar det här?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Teutonitc är helt klart roligast. slakta Paganer , med Biffiga tyska orderns diciplinerade Knights som slaktar allt i sin väg från novogroder till mongoler:)

1
Skriv svar