COMPANY OF HEROES: OF öppen beta

Inaktiv
Medlem

Wtf? :$

Missat totalt, tack Arez..

Medlem
Medlem

fick ner det igår men kan inte joina någon server jag ser, lyckades bara igår engång hoppas de löser det. briterna ser väldigt lovande ut

Medlem

hur, om det går, får man tag i keys utan att vara med i fileplanet?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tror inte det går Iceman, du måste dra key från FP.

Sedan vill alla spela allierade i spelet, ingen vill va tyskarna haha mest nytt på allierades sida såklart, är nog anledningen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

oh synd.

äh klart man vill vara tysk!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hrm, installern vill att du ska ha MINST 2,2 Ghz, jag har 2,0 Ghz (Dock flyter vanliga CoH på som en dröm, hmm). Den vägrar installera det.

Går det att lura installern på något stt?

Medlem

låter jävligt konstigt :S


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

jag gillar detta

Medlem

Äsch väntar till hela spelet släppts.

Medlem

Kommer inte ens åt Relic Online... inge beta för mig alltså.. dumma brandvägg (Nej, inte jag som sköter om den... lång historia)

( ***NOTE***: THQ Customer Support does not support playing multiplayer through firewalls or shared connections. )

Inaktiv

kan ju säga att connectionproblemet är uber... kan typ spela ett spel på tusen...

Inaktiv

någon/några som vill sätta upp en liten turnering?

Inaktiv

skapa ett spel själva istället och vänta på att folk ska joina, att leta själv är helt korkat

brukar köra internets lan med några vänner, dvs vi mot några ai så att man kan komma igång snabbt, grymt kul som vanligt

men bara jag som tycker att dom "gamla" trupperna inte har en endaste chans mot dom nya?

Medlem
Skrivet av Aresz:

skapa ett spel själva istället och vänta på att folk ska joina, att leta själv är helt korkat

brukar köra internets lan med några vänner, dvs vi mot några ai så att man kan komma igång snabbt, grymt kul som vanligt

men bara jag som tycker att dom "gamla" trupperna inte har en endaste chans mot dom nya?

japp gjorde samma och internet lanade med en polare. Jag är grymt imponerad av de nya trupperna. Älskar verkligen briterna. Jag kan hålla med om att de gamla trupperna känns lite sämre. Men det är väl bara val av taktik eller så får man hoppas de balanserar det mer kanske ?

Som sagt Grymt välgjord uppföljare, blir ett garanterat köp

Medlem

Kommer det inte något nytt till Amerikanarna? För det ska ju gå att spela 4 olika lag online. Om 2 spelare är allierade så kan en va USA och en Britt. Samma sak i Axis, en som är den gamla armén och den andra nya.

Inaktiv

Om ni är intresserad av att spela med fler svenskar så tycker jag att ni ska joina Sturtgart, där brukar jag och fler svenskar hänga. Då fixar vi friendlists och ser till att få igång sköna spel

1
Skriv svar