Var är alla CoH Spelare?

Medlem
Var är alla CoH Spelare?

Försöker spela CoH online men det är så über jobbigt att hitta ett bra game. Väldigt få Europeiska servrar och absolut inga Nordiska

Var är ni alla CoH fanatiker i Sverige?

Jag vill speeelaaaa!! Orkar inte spela med Amerikanare och Kineser.. Fransmän och Tyskar.. helt oförståeliga.

Om ni ser mig i chatrummen på CoH (går under spelarnamnet n0ll) så hojta till! Adda mig gärna som vän eller nåt!
Jag är ifs ganska dålig på CoH men det är väl för att jag alltid får spela med 300 ping och 1 i performance med massa Amerikaner.

Inaktiv

hoho, har ett gäng på typ 10 pers som lirar varje kväll, och vi hittar många svenskar som glider med så tro mig : Vi finns där ute

Medlem

http://www.relic.com/news/August-27-2007/

Nu blir det till att börja lira igen! Förhoppningsvis med ranked 2vs2 team!

Inaktiv

Brukar samlas svenskar i Carentan kanalen annars... bra ställa att hänga

Medlem

Brukar hänga i gamereplays kanalen. Adda TrippleVet om du vill spela.

Medlem

World in conflict!

Medlem
Skrivet av ace84:

World in conflict!

Har inte släppts.

Medlem

demot räcker bra skit många som spelar det juh

Medlem

vänta bara tills exp släpps då kommer alla o köra sönder det...

Medlem

WIC suger totalt spelat betat sedan de kom ut.

On topic:

Spelar COH nästan varje dag med mina kompisar världen över spelar dock sällan ranked matcher är för trist att spela victory points tycker jag har Xfire samt MSN PM om ni vill spela eller chatta om spelet mods OSV. vill inte lägga ut mail eller Xfire här då man inte kan lita på alla som kommer in på olika sidor (inget ont menat om FZ men man kan alldrig vara för säker)

Är nu medläm i en clan som ska börja spela mer oh mer RTS spel men är en Americas army clan från början kommer posta mera senare

Medlem
Skrivet av CivilAction:

WIC suger totalt spelat betat sedan de kom ut.

On topic:

Spelar COH nästan varje dag med mina kompisar världen över spelar dock sällan ranked matcher är för trist att spela victory points tycker jag har Xfire samt MSN PM om ni vill spela eller chatta om spelet mods OSV. vill inte lägga ut mail eller Xfire här då man inte kan lita på alla som kommer in på olika sidor (inget ont menat om FZ men man kan alldrig vara för säker)

Är nu medläm i en clan som ska börja spela mer oh mer RTS spel men är en Americas army clan från början kommer posta mera senare

Vad heter du ingame? n0ll heter jag så adda mig som vän ifall du ser mig online nånstans i chatrummen.

Medlem

Civil heter jag för det mesta

Inaktiv

Lirar inte för ofta, heter " Combalex" kommer online nån gång.

Medlem

just nu är jag och spelar medal of honor airborne.

Jag heter veracious på coh

Medlem

Jo, spelar CoH dagligen, kanske bör komma in på Carentan channeln och träffa er=)

Medlem

Älskar CoH men har inte vågat testa det online än :/


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Levve:

Älskar CoH men har inte vågat testa det online än :/

Vågat? haha! Det är inte direkt läskigt.

Inaktiv
Skrivet av Sladdin:

Jo, spelar CoH dagligen, kanske bör komma in på Carentan channeln och träffa er=)

nu har vi bytt kanal eftersom Carentan har invaderas av spanjorer som håller fanan högt... Nya Kanalen är Pijonjang (eller hur de stavas^^) , den är bland de sista kanalerna i listan!

Medlem

ngn som skaffat of ännu? lite jobbigt att dem trixat med ifc sen vcoh och att nätkoden känns sådär.. ska skaffa det idag iaf slutet på betan så redde det upp sig lite iaf

Medlem

jag installerade precis OF Ska in o testa det alldeles strax.

Medlem

installera precis också kört 3 games med britterna, jävligt skum spelstil får man lov att ha dem spelar jävligt annorlunda mot dem gamla raserna men det är trevligt med omväxling vill se nygamla ICS snarast dock

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Levve:

Älskar CoH men har inte vågat testa det online än :/

Vågat? haha! Det är inte direkt läskigt.

hehe, nej jag vet:) Ska tanka senaste patchen nu tänkte jag och sedan testa lite. Lär väl bli sönderägd dock:\


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av PR00H:

installera precis också kört 3 games med britterna, jävligt skum spelstil får man lov att ha dem spelar jävligt annorlunda mot dem gamla raserna men det är trevligt med omväxling vill se nygamla ICS snarast dock

Ja britterna och panzer elite va sega lag.. Krångligt och jobbig spelstil. Company of Heroes ska ju vara snabbt och actionfyllt.. Men med Britterna blev det bara segt tycker jag.. hålla på och flytta command truck och massa skit för att klara uppdrag.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av PR00H:

installera precis också kört 3 games med britterna, jävligt skum spelstil får man lov att ha dem spelar jävligt annorlunda mot dem gamla raserna men det är trevligt med omväxling vill se nygamla ICS snarast dock

Ja britterna och panzer elite va sega lag.. Krångligt och jobbig spelstil. Company of Heroes ska ju vara snabbt och actionfyllt.. Men med Britterna blev det bara segt tycker jag.. hålla på och flytta command truck och massa skit för att klara uppdrag.

Hehe Jag tycker tvärtom när det gäller britterna iallafall i betan. De är ju det som gör britterna starka är ju att de är så snabba i början och snabbt förflyttar sig. Dock panzer elite förstår jag de är väldigt sega, och har inte direkt bra saker mot fiender som är långt ifrån om man spelar bro banor. Håller på att tanka ner expansionen från steam nu se när det är klart så får jag testa lite mer.

Medlem
Skrivet av jojon:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av PR00H:

installera precis också kört 3 games med britterna, jävligt skum spelstil får man lov att ha dem spelar jävligt annorlunda mot dem gamla raserna men det är trevligt med omväxling vill se nygamla ICS snarast dock

Ja britterna och panzer elite va sega lag.. Krångligt och jobbig spelstil. Company of Heroes ska ju vara snabbt och actionfyllt.. Men med Britterna blev det bara segt tycker jag.. hålla på och flytta command truck och massa skit för att klara uppdrag.

Hehe Jag tycker tvärtom när det gäller britterna iallafall i betan. De är ju det som gör britterna starka är ju att de är så snabba i början och snabbt förflyttar sig. Dock panzer elite förstår jag de är väldigt sega, och har inte direkt bra saker mot fiender som är långt ifrån om man spelar bro banor. Håller på att tanka ner expansionen från steam nu se när det är klart så får jag testa lite mer.

Ja det går inte bra att spela med Britterna och Panzer Elite på min nya bana Purple Heart Lane. För panzer elite är byggområdet för litet och britterna har det krångligt nog att flytta sina baser då det är mycket häckar o sånt ivägen.
Så min bana Purple Heart Lane är bara till för Amerikanska och vanliga Tyska lagen.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av jojon:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av PR00H:

installera precis också kört 3 games med britterna, jävligt skum spelstil får man lov att ha dem spelar jävligt annorlunda mot dem gamla raserna men det är trevligt med omväxling vill se nygamla ICS snarast dock

Ja britterna och panzer elite va sega lag.. Krångligt och jobbig spelstil. Company of Heroes ska ju vara snabbt och actionfyllt.. Men med Britterna blev det bara segt tycker jag.. hålla på och flytta command truck och massa skit för att klara uppdrag.

Hehe Jag tycker tvärtom när det gäller britterna iallafall i betan. De är ju det som gör britterna starka är ju att de är så snabba i början och snabbt förflyttar sig. Dock panzer elite förstår jag de är väldigt sega, och har inte direkt bra saker mot fiender som är långt ifrån om man spelar bro banor. Håller på att tanka ner expansionen från steam nu se när det är klart så får jag testa lite mer.

Ja det går inte bra att spela med Britterna och Panzer Elite på min nya bana Purple Heart Lane. För panzer elite är byggområdet för litet och britterna har det krångligt nog att flytta sina baser då det är mycket häckar o sånt ivägen.
Så min bana Purple Heart Lane är bara till för Amerikanska och vanliga Tyska lagen.

ah okey jo det krävs endel plats.

Medlem

har inte provat kampanjerna men jag gillar att lagen skiljer sig mycket åt i multiplayer även om det blir lite svårare att balansera. jag tycker det är najs att man kan flytta runt basen med britterna eftersom dem har såpass starktförsvar.. öppnar för mkt kul strats

Medlem

ska till ulared snart där ska jag köpa of:D

Inaktiv

kommer nog inte skaffa mig OF fören de ligger runt 150:- det är ju inte värt det hela...

Medlem

Jag hoppas på att de kommer ytterligare COH med Ryssar och Japaner och kanske Italienare.

Skriv svar