cnc3game.dat (halvlösning)

Medlem
cnc3game.dat (halvlösning)

UPPDATERING

Suttit lite fram och tillbaka nu under helgen med C&C3, satt och trixa med mina dat filer (I tanke på att dom gamla dat filerna sparas under varje patch).

1.6 fryser loading screenen för mig
1.5 fryser loading screenen för mig
1.0 gör en förbjuden åtgärd.
1.4(!!!!) Gör så att spelet fungerar, kan inte riktigt förklara vad skillnaden är.

Vill observera att jag har Kane Edition och vet inte om skillnaden mellan kane edition och vanliga har olika dat filer.

----------------------------------------------------

Försökte spela lite C&C3 igår, men mot min stora fasa så funkar det inte.

Jag kommer bara fram till Loadscreen när du startar spelet (Loadscreenen i windows innan spelet kommer igång).

Jag slog CTRL ALT Delete men det står att programmet fungerar normalt, så lät den ladda i ca 20 min, men ingenting hände så tog bort det.

Gjorde en re-install och prövade igen, opatchat, då¨gjorde den bara en förbjuden åtgärd, så patcha upp spelet och då blev det samma sak som första gången.

Hittar inget riktigt på EA kladdiga support sida.

Någon som har några ideer hur jag ska ta mig till?

P.S Jag har Kane Edition ds.

Tack på förhand

Inaktiv

Har din dator spelets systemkrav?

Inaktiv

Nån brandvägg som du inte öppnat spelets port på?
spelet är installerat på en annan disk än windows disken och du har formaterat windows disken?

Medlem

Haft C&C3 sen starten, har en dator på 3.2ghz processor, 2000ram, Geforce X8800GTS och 500gb hårddisk så problemet ligger inte där..

Medlem

Listat ut nu att problemet sitter med cnc3game.dat

om installerat spelet nu 3 gånger, har inte patchat spelet nu dock, åtminstonde får jag ett fel medelande nu när jag startar än bara en fryst ruta med 1.6

Medlem

Suttit lite fram och tillbaka nu under helgen med C&C3, satt och trixa med mina dat filer (I tanke på att dom gamla dat filerna sparas under varje patch).

1.6 fryser loading screenen för mig
1.5 fryser loading screenen för mig
1.0 gör en förbjuden åtgärd.
1.4(!!!!) Gör så att spelet fungerar, kan inte riktigt förklara vad skillnaden är.

Vill observera att jag har Kane Edition och vet inte om skillnaden mellan kane edition och vanliga har olika dat filer.

1
Skriv svar