Nätverk problem med CoC zero hour

Inaktiv
Nätverk problem med CoC zero hour

Jag o en polare orkade inte köra LAN så vi började lira lite spel över nätet med våra IP:n. så vi började lira coc zero. allt funka perfekt tills igår då polarn satte i en ny router, han har confat den o vi prövade hela tiden, men funka inte. då drog han ur routern o pröva rak genom modemet o de funkade innan han satte o routern men inte nu. så de e inte routern som ligger o blockar. de är nått annat med coc. så vi pröva ett annat lir (Empire earth) de funkade. när både jag o han startar en server står de Connecion timed out. Som sagt. de funkar i andra spel men inte i coc som de funkat innan.??!!??

Medlem

router förstör många spel, spela utan då

Medlem

man borde kunna fixa i routerns inställningar o öppna några portar som spelet kanske behöver för att kunna spelas online , lan.
c&c generals funkar skit bra me min router men inte c&c 3 som inte funkar alls fan vill nästan sälja c&c 3 men ja pallar inte

grejjen me router e ju att man kanske har mer än en dator i hushållet som behöver internet därför man oftast har en router.. men för korta lan sessioner så kan man väll köra genom modemet om man kan det.

Medlem

jag har inbyggd router i modemet och det fungerar väldigt bra

1
Skriv svar