WiC, favorit roller?

Medlem
WiC, favorit roller?

Vilka/vilken är eran favorit roll i WiC?

själv gillar jag Infateri, befästa hus och gömma sig i skog.
och är ett stort fan av Support, och då som artelirist. USA`s raketer är inte helt fel! även om jag föredrar CCCP.

hadde hoppas på tank, vilket jag började köra med, men nu som tank, så är det bara light tanks och att sno "cirklar" som gäller, att spela tank och sen med heavy tanks har inte fungerat alls, kvittar hur mycket armor man har när det kommer 6st shoppers och man ingen anti air support har.

hoppas starkt dock på tank`s när/om man kan köra det i nån form av clan/känner alla senario.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

tank är klart favorit, men kan spela alla olika roller

Medlem

Tank, 2 heavy och 2 medium Anti Air... Funkar nästan alltid för mig, men spelar mest med en kompis då gäller de 5 st heavy tanks, så har har typ 6 st Medium Choppers mot luft så dominerar vi helt De enda som kan stoppa oss är Infantry, men då är napalm som gäller


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Jag kör support och flyg, helt underbart att gömma sig i en skogsdunge med två heavy support och två heavy anti air. sedan är det bara att rensa marken fri från tanks och annat irriterande. mumma


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag kör support och flyg, helt underbart att gömma sig i en skogsdunge med två heavy support och två heavy anti air. sedan är det bara att rensa marken fri från tanks och annat irriterande. mumma

Tills jag kommer genom skogen med 3 t-90


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:
Skrivet av redmac:

Jag kör support och flyg, helt underbart att gömma sig i en skogsdunge med två heavy support och två heavy anti air. sedan är det bara att rensa marken fri från tanks och annat irriterande. mumma

Tills jag kommer genom skogen med 3 t-90

nä nu ska du inte vara stygg och göra sådant...men då kör jag en broken arrow och lägger en fule bomb över oss alla.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

I'll nuke our corpses


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Support FTW !


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Support (AA + repair)

Medlem

märkt att Ari+heavy air, är sjukt effektivt imot fi. särskilt bakom linjerna och röra bort allt arteleri, vissa banor så kör ingen anti ari och då kan man slakta hur mycket som helst, effektvit.

Kör det ofta nu.

Dock skulle jag med stor glädje villja se ett lir utan allt flyg.
mycker roligare, normallt sett hatar jag flyg-fusk.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Definitivt infanteri. Man är så flexibel (iofs lättdödad också). Men det känns effektivt på nåt sätt

Medlem

Armor och support. Stridsvagnarna är skitkul när ens medspelare lyckas fixa lite luftvärn, eller när motståndarna är så mongo att de inte skaffa helikoptrar (det har hänt). Support har fördelen att man själv har luftvärnet. 2 heavy artillery och 3 medium AA var som helst utom på ett stort fält så har man en bra runda framför sig

Medlem

Armor & Support

Medlem

Gillar typ alla förutom inf.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Infantry för life <3 alltid lika kul att storma ut till flaggor sen antingen bli tjöttad är äga skiten ur små stackars tanks som har kommit vilse ^^ ända som stör mig är när något as lyckas få in bra träffar med arty >_<

Medlem

Har lirat inf ett tag efter mitt inlägg, har ändrat mig


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

inf är välldigt bra när man vill få bort jobbiga helicoptrar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jo bland annat. Men jag brukar köpa 7 st transport bilar och erövrar kontrollpunkter och reparerar fordon, man tjänar många poäng på det, brukar oftast ha råd med en Nuke innan rundans slut.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar