Problem med AoE2:taok

Medlem
Problem med AoE2:taok

Hej på er, jag har problem med Age of Empires 2:The age of kings, installationen går bra, om jag försöker starta spelet direkt efter installationen så står det bara att CD inte hittas eller något sådant, om jag crackar spelet så dyker det bara upp en ruta som säger att spelet har stött på ett fel och måste avslutas, ni vet den där rutan där man kan skicka iväg en felrapport... Kan det vara att jag kör det på XP, eller är det fel på cracken? Jag uppdaterade spelet med en uppdatering jag hittade på microsofts hemsida, men det blev inte bättre för det.

Tacksam för svar.

Inaktiv

Spelet ska fungera i XP, eftersom ja lyckas få igång det i Vista, XP också när ja körde det..

Det där hade ja också problem med, att den säger att CDn inte finns fast man har den. Ta och testa en annan crack

måste cracka tror jag, ifall det ska fungera - annars kan man greja i Windows Registret och det är inte kul och kan sabba lite om man gör fel (dvs rör fel filer, men vi tar det senare)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

köp spelet-.-'....typ 20 kr

1
Skriv svar