World in Conflict

Medlem
World in Conflict

Jag tänkte höra nu när de har släppt (eller snart)
http://www.webhallen.com/prod.php?id=57915

hur många är sugna har vi någon där ute som tänker köpa de ?

Och en fråga till om man nu beställer den och så får man den prerealese skivan, kan man direkt spela Skirmish typ ? så att man inte slänger ut sig till online världen direkt..


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

det är ett givet kö för mig

Medlem

givet köp för mig med. Betan är helt fantastisk!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jag hade totalt missat detta spel.
Efter att ha läst era inlägg här så kollade jag några trailers och läste en review av betan....

Så nu är det betalt och bokat på webhallen

Jag har läst lite om storyn, och om ni inte läst boken redan så kan jag verkligen rekommendera "Röd Storm" av Tom Clancy, den handlar om hur sovjetunionen hamnar i kris efter ett terrorsitattentat och bestämmer sig för att gå ut i krig mot NATO.
De slåss aldrig i USA i den boken, men gott och väl i Europa, så lämna burken ett tag och läs en god bok vet ja.

Medlem

ah bra bok !

Ni som har fått hem spelet nu, nöjda ? Vad exakt man kan göra förutom spela betan `?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv
Medlem

Fick mail från cdon idag där dom skrev att jag hade bokat innan det där med preorder-disc var aktuellt men att jag iallafall ska få en sådan, tyckte det stod att den skulle komma nästa vecka


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Så man får spela betan när man beställer den? och hur länge kommer betan pågå ?

Medlem

Måste man ha bittorrent eller går det bra med bitcomet när man ska ladda hem den öppna betan som startar imorron?

Medlem
Skrivet av Snorken:

Måste man ha bittorrent eller går det bra med bitcomet när man ska ladda hem den öppna betan som startar imorron?

Borde inte spela nån roll vilken klient du använder så länge du får en torrentfil


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

ska bli kul och pröva de imon, tror ni den går att lana ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Jag tror att det bara går att köra över internet men man kan ju alltid starta en egen multiplayermap och sedan köra med kompisen på den.

Medlem

sweet, någon på FZ borde skappa en server så har vi ett lösenord som bara vi på FZ kan ? OoOoo


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Hur bra tror ni att spelet kommer flyta på en:

AMD 3000+
PowerColor Radeon X1950PRO
2 gb PC3200 (400mhz) ram

Jag kan köra alla nya spel med höga grafikinställningar. Det är bara Company of Heroes som krånglar lite (grafikkortet blir varmt när jag spelar det) oavsett mina grafikinställningar.

Annars klarar jag maxa dessa spel utan problem:
Battlefield 2142
Supreme Commander
Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Nu har ni en liten aning om vad min dator kan prestera. Ni som har erfarenhet av World in Conflict-betan eller rent av en liknande dator som mig: Vad tror ni om min prestanda i den kommande öppna betan?

Medlem

du fyller ut specsen på recommended system specs, så de borde inte vara något probem


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

När jag går in på länken som man ska trycka på när man ska ladda ner spelet så händer det inget utan det står bara att det släpps den 9 Juli har ni samma problem?

Medlem
Skrivet av Tomzi:

sweet, någon på FZ borde skappa en server så har vi ett lösenord som bara vi på FZ kan ? OoOoo

Ja det vore kul:D

Medlem
Skrivet av Snorken:

När jag går in på länken som man ska trycka på när man ska ladda ner spelet så händer det inget utan det står bara att det släpps den 9 Juli har ni samma problem?

Yes, kanske de startar klockan 12 eller något..


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Okej tack gode gud då vet jag att jag inte har samma problem:)

Inaktiv

Betan kanske är försenad...

http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=50532&start=15...

Attans, jag som hade hoppats på att få testa det lite innan man drar på en veckas charter...

edit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

du fyller ut specsen på recommended system specs, så de borde inte vara något probem

Nog förstår jag att det kommer att funka bra på min dator. Men frågan är "hur bra?"

Medium eller high? 6xAA? Osv...

Medlem

spela roll men fan nu står det 10 juli måndag på sidan fan va bescht, hade hoppats få börja tanka idag så hade man kunnat köra när man kommer hem om en vecka

Medlem

haha yup 10de nu, alltså imon,


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Fan, jag som sutit och pressat den där länken hela dan :/

Medlem

nej förlåt mig han sa nån gång efter den 11th.... vilket shit


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Nu har de skjutit upp public-betan ännu längre! I söndags och måndags stod det "opens monday, july 10th" (vilket är helt felt btw). I morse stod det "tuesday, july 10th" och nu står det "Wednesday, July the 11th".
Galen man blir på alla uppskjutningar. Varför kan utvecklare/utgivare bara inte vara lite med pessimistiska med releasedatum och vara glada om saker o ting blir färdiga lite tidigare (så de kan fixa lite fler buggar o andra småsaker). Det handlar såklart om pengar, men snart kommer det börja handla om trovärdighet

Medlem

Vi får spela betan i December...hehe:)

Medlem

Nu när jag ändå är här kan jag passa på att fråga de som provspelat den förra betan hur spelet egentligen är. Påminner det om GC och GCII lite grann eller? Jag totalt älskade GCII nämligen, lirat det väldigt mycket på LAN med polarna

Medlem

Vet nån vilken tid på dagen som betan släpps?

Inaktiv

Sitter och refreshar.

Skriv svar