[Request] Enkel Moneymap i C&C3

Medlem
[Request] Enkel Moneymap i C&C3

Ja, nu har jag klarat av hela SP delen och smålirar lite på MP. Jag har ingen erfarenhet av kodning eller modding/mapmaking alls men skulle vilja ha en "fun map" som kan användas till nästa LAN då mina polare ska testa spelet på LAN efter lite småtweakande på olika skirmish banor. De är lite arkad i sitt spelsätt men jag får inte ihop det i WorldBuilder som kom ut igår.

Jag behöver en oerhört simpel bana egentligen. En relativt stor bana för 4 spelare som har en vertikal flod som delar banan i hälften, två broar, en i söder en i norr. Varje spelare får börja med ca 6 st 'Oljeriggar' eller TiberiumRiggs som genererar pengar automatiskt samt 2 stycken blåa tiberiumfält.

Det är allt, inga berg, allt ska vara plant och grönt.

Kan någon gammal C&C räv hjälpa mig? LAN imorgon och jag har kollat en liten miniguide för Zero Hour worldbuildern men den gjorde inte mycket för mig då jag är inte speciellt datorkunnig utan spelar mest för kuls skull.

Skulle uppskattas väldigt mycket om man fick hjälp i nöden. M v h.

Worldbuildern finns här på blyga 8 mb.

http://files.ea.com/downloads/eagames/cc/tiberium/Worldbuilde...

Medlem

Kan kolla på det, har nyss laddat ned Worldbuildern men inte installerat den. Skall se om jag kan fixa det, men kan inte lova ngt.

// edit

Får tyvärr säga att jag nog inte kommer att hinna i tid, hoppas ni hittar ngn annan eller en färdig karta på en fan site.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ja kanske kan försöka har suttit me worldbuildern o testat lite saker sen den kom ut. hmm få se om ja kan kirra ihop nåt sen.

1
Skriv svar