Mammoth tanks?! SJUKT IMBA

Inaktiv
Mammoth tanks?! SJUKT IMBA

Hej, körde nyss CNC 3 med en polare, han var GDI jag var NOD, för jag har alltid kört NOD, men när jag anfaller med SJUKT stor armé, bestående av flame tanks, beam cannon, stealth tanks, rocket soldiers, så känner jag lite, hur _FAN_ kan man göra ett sånt obalanserat spel!?
Han tog mig med typ 10 mammoth tanks? o_O
helt sjukt imba, NERF!

jag är ingen dålig förlorare, jag tänker snarare vad jag kunde gjort bättre, men finns det ens något som jag kunde gjort bättre?! isf, ge mig tips

Medlem

Mammoth äger ju såklart de sämre tanksen, vet inte vad du förväntade dig. Bygg Avatars.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Skulle snarare rekomendera att använda sig av Fanatics. Dock ej om GDI fått fram railguns. Då måste man vara rätt bra på micro för att rå på honom. Gäller att avsluta det hela innan GDI når dit och när han gör det att inte utkämpa striden arme mot arme utan försöka komma bakifrån eller utnyttja deras orörlighet.

Avatars ska vara rätt dåliga vad jag hört/sett i demos/provat själv.


signatur
Inaktiv

Anfsall bakifrån, använd flyg. Smyg med steatlh tanks upp bakom.

Finns massor som kan kontra.

Inaktiv

Tack för råden avatars är väl sådär, körde med stealth tanks och irriterade polaren som fan för att jag förstörde hans harverster, den match vann jag då.
dock var han scrin, men den taktiken borde funka mot gdi med, för att sega deras utveckling och ta ut dom så fort som möjligt

Medlem

Om du låter motståndaren techa till mammoths med railgun, då är det i stort sett GG om du inte har sjukt bra macro med stealth tanks. etc.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv
Skrivet av orkaupptaget:

Om du låter motståndaren techa till mammoths med railgun, då är det i stort sett GG om du inte har sjukt bra macro med stealth tanks. etc.

Ja sant, problemet är att hinna före honom.
Fan, man kan ju vinna överlägset som GDI i nuläget, men jag hatar gdi, join the evil :heart:

Inaktiv

Bah, Nod är inte onda bara missförstådda

Medlem

GDI är onda tyranner som propagandaserar att dom är goda.

Nod vill befria världen från GDI:s tyranni!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

PaZ
Medlem

Jag tycker att det härligaste i nod-storyn är att man verkligen tror på kane, trots att allt ser mörkt ut

apropå själva topic så förstår jag inte varför mammutar får ha anti-air men avatarer inte får..

Inaktiv

För att Mammoths alltid har haft det?
För att det ska vara balanserat, Nod har andra units.

Medlem

nod e smidiga medan gdi e tunga scrin e mystiska och har fett jobbiga flyg

1
Skriv svar