PaZ
Medlem
Nod Anti-air?

Jag har inte spelat så mycket multiplayer, men undrar vad Nod egentligen har mot luftangrepp? SAM sites, visst. men inga tanks kan skjuta mot luften, eller har jag missat något? ska man springa runt med motorcyklar mot luftangrepp eller?

Medlem

Stealth tanks kan väl skjuta mot flyg?


signatur

Videomupp

Inaktiv

Stealth tanks är bland de bästa anti-air i spelet. Dessutom funkar det att spamma ut bikes elelr buggys mot air.

Medlem

Som sagt tidigare är Stealth tanks riktigt bra mot flyg, och eftersom dom är stealthade kan man åka runt och jaga flyg rätt enkelt ifall man vill ;o

Inaktiv

Fast i och med att ma måste ha ett tech lab för att kunna bygga dem så får scrin fram sina air (vad de nu heter) och gdi fram sina orcas långt tidigare så ofta är de inte ett alternativ. Att spamma bikes funkar inte särskilt bra enligt mig då de inte tål sä'rskilt mycket.

Det som kan funka är att få upp en massa venoms i luften. Skulle dock säga att det är en svaghet hos nod, anti air.


signatur
PaZ
Medlem

Tack. visste inte att stealth tanks var bra till något, men tydligen

Medlem

Stealth tanks är bland den bästa enheten i spelet att harrassa med, bara att alla noobs kör vanlig tank spamm. Eller iofs, det gör jag också för att kunna vinna matcher, men samtidigt kör jag oftast 5-10 stealth tanks som harassar fiendens tiberium harvesting.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Tycker oftast det är ganska avgjort vem som ska vinna innan man får fram sina stealth tanks. Men om det inte är det så visst är de rätt bra.


signatur
PaZ
Medlem

Jag spelar som sagt mest singleplayer, och då känns det som att datorn har koll på mina stealth-enheter hursomhelst.

Medlem

Hade en grupp Shadow-Team-enheter(ca 6stycken) i singleplayer. Det flög ständigt ett par orcas över dom, vart dom än gick, och bara väntade på att dom skulle bli synliga.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

stealth tanks e asbra mot flyg och tanks. dock upptäckte ja i början iaf att man måste sätta dem i agressive för att dem ens ska skjuta efter flygplan

Medlem

Bikes är ju en enhet som man ofta underskattar men tillräckligt många sånna gör stor skada.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Stealth tanks är bland den bästa enheten i spelet att harrassa med, bara att alla noobs kör vanlig tank spamm. Eller iofs, det gör jag också för att kunna vinna matcher, men samtidigt kör jag oftast 5-10 stealth tanks som harassar fiendens tiberium harvesting.

Även om detta blir lite OT varing, du säger att det bara är n00bs som tank spammar. Men hur förklarar du då att C&C3 världs mästaren Appollo är en jäklig tank spammer?


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

för att man inte måste vara så bra för att tank spamma

1
Skriv svar