Kontrollera illskan över en förlust?

Inaktiv
Kontrollera illskan över en förlust?

Hur bär ni er åt? Jag blir vansinnig om jag torskar (speciellt om jag tycker att jag är bättre) vilket påverkar spelet negativt i matcherna jag spelar efter detta. Men ändå så måste jag bara spela fler matcher för att "vinna tillbaka" eller vad man ska kalla det.


signatur
Inaktiv

Man går runt hemma och slår på allt man ser tills man är lugn igen

Inaktiv

Slog sönder tangentbordet igår. Kanske var lika bra för då kunde jag inte spela mer och förlora mer.


signatur
Medlem

Jag gjorde samma sak när jag var yngre, Men nu så släpper jag inte ut ilskan genot att sloss, utan jag tjatar för mig sj att motståndaren fuskar :). Och efter matchen så kollar jag om han värkligen fuskade på replayen.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

har man sönder saker behöver man "anger management"... för seriöst... ha sönder saker? snart slår ni väl på folk också...

Medlem

Sluta spela och börja med terapi. Då kanske du slutar slå sönder saker för ett spel...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Klart att det är ok att bli tillfälligt arg, det är naturligt men att börja slå sönder saker är att gå lite för långt

Inaktiv

För mig är det:

Vinst : tänker att motståndaren var en noob som alla hade vunnit över

Förlust där jag tycker att jag var bättre : Blir rasande och måste spela igen för att reparera.

Förlust där den andre var bättre : Besvikelse, nedstämdhet, lust att lägga av med spelet och gå tillbaka till cs.


signatur
Medlem

hur gamla är ni? =/

Medlem

Jag kollar på replayen och kollar vad jag hade kunnat göra bättre.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Verkar inte som om folk här vet vad ironi är.

Medlem
Skrivet av timson:

Verkar inte som om folk här vet vad ironi är.

Du verkar inte inse att ironi är otroligt svårt att urskilja ur en text!

Inaktiv

Ja verkligen, speciellt eftersom att slå på saker är ju ett sånt naturligt beteende.

Medlem

Det är nog vanligare med våld efter nederlag än vad man tror >_>


signatur

Videomupp

Inaktiv

Hade rätt brutala problem förr med det här. Men det gick över när jag blev vuxen eller nåt.

Hål i väggen, sönderslagna stolar, avbrutna galgar, sönderslagen garderob, ett bananformat datorbord, osv...

Medlem

Jag har hål o dörren efter när jag va liten, Mitt tangentbord ha hållt ganska bra iaf.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv

2 möss och 3 tangentbord har jag avverkat. Var mestadels därför jag slitade spela cs. Blev helt enkelt för arg när det gick dåligt.

Men är det ingen som har tips? Blir ni helt enkelt inte arga/besvikna eller hur gör ni för att lugna ner er?


signatur
Inaktiv

Köp dyra grejer, då vill du itne slå på dem. För det blir dyrt att köpa nytt.

Nejmen, man kan gå iväg från datorn, äta lite. Kolla replayen, lära sig. Köra en ny match

Inaktiv

Gör pushup's tills du inte orkar mer varje gång du blir arg.

Medlem

Jag har inte hunnit spela online än, men hoppas folk är lite mer mognare än Dawn of war spelare som spammar loss med slagord när dom förlorar.

Men när jag förlorar så tar jag bara en cigg och funderar över mina strategiska tag och funderar på vad jag gjorde fel.

Sen går jag in i ett nytt spel och försöker ändra min strategi och se om det lbir någon förändring.

Inaktiv

Altså jag vet oftast vad jag gjorde för fel, det gör mig bara ännu argare när jag tänker på det typ "fan att jag inte fattade det där" eller "fan att jag inte märte det där".

Eller ännu värre om man torskar pga dålig micro, då är man arg hela kvällen såvida jag itne tar 3 raka snabba vinster eller nått.


signatur
Medlem

Chilla och dra en handtralla så ska du se att det blir bra sen.

Medlem
Skrivet av jingai:

Chilla och dra en handtralla så ska du se att det blir bra sen.

mmmmm handtralla mums.

Inaktiv

Jag slog alltid sönder saker för några år sen, med ångest som följd efteråt. Har helt slutat med sådana fasoner nu och försökter ta några lugna andetag när det går å h-vete istället ^^;

Medlem

Orka bli arg när man spelar..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Orka bli arg när man spelar..

Blir du inte glad någon gång när du spelar heller?

Medlem
Skrivet av Haledor:
Skrivet av WaltX:

Orka bli arg när man spelar..

Blir du inte glad någon gång när du spelar heller?

ghahahhaa


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Tar tre av dem rosa tabletterna och ett glas vatten så blir hela livet mycket ljusare.. Har dock också problemet att de följande matcherna blir lidande..

Inaktiv

Om jag förlorar så tänker jag över spelet och vad jag gjorde fel och vad jag kommer göra bättre nästa gång.

Inaktiv

Krille : jojo men ofta så vet jag vad jag gjorde för fel när jag torskar. Visste detta innan också men "glömde" det i stridens hetta. Sånt blir man riktigt arg över.

Om motståndaren kommer med en ny taktik som jag aldrig sett förut så går jag bara in och läser hur man kontrar den och så har jag lärt mig nått nytt tills nästa gång.


signatur
12
Skriv svar